Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Als het een oorontsteking is en de buisjes werken, dan zou ze oorloop moeten hebben. Dat is hier toch zo.

Hopelijk is je kleine meid snel weer genezen en de nachten weer beter.
Merci!

Ja, het loopt er wel uit, maar is het dan normaal dat ze nog steeds pijn heeft? Is precies de eerste keer zo erg sinds haar buisjes.

Gisteren avond met onze 8 jarige op de spoed mogen zitten met een gebroken hand.

Zaterdag ook de hele dag daar gezeten met mijn vrouw.

Kga mij toch een 10 beurtenkaart moeten aanschaffen denk ik

Merci!

Ja, het loopt er wel uit, maar is het dan normaal dat ze nog steeds pijn heeft? Is precies de eerste keer zo erg sinds haar buisjes.
Ik heb wel eens een bepaalde allergische reactie waarbij ook de binnenkant van mijn oren mee doen en knalrood worden. Zò pijnlijk. Wordt geen vocht vastgehouden.

Hier is het echt extreem met momenten. Als ik ze eens naar bed wil doen, zijn het zowaar duiveluitdrijvingstaferelen. Schreeuwen, in het rond slaan.

Maar dan 's avonds wel door de babyfoon "papa aai lof joe ' :unsure:

Ah wat zeggen we hier ook alweer, 'tis allemaal een fase :woohoo:
Volledig omgekeerd is ook niet alles, geloof mij.
Alé, zelf vind ik het niet erg, maar heb soms echt medelijden met mijn vriendin, papa moet echt OVERAL bij zijn.

Volledig omgekeerd is ook niet alles, geloof mij.
Alé, zelf vind ik het niet erg, maar heb soms echt medelijden met mijn vriendin, papa moet echt OVERAL bij zijn.
Ah ik heb ook al ervaring met de andere kant :laugh: tussen 1.2-2j was het énkel maar ik, vriendin mocht zelf geen buggy duwen oid

De jongste is trouwens sinds gisteren gesneuveld :crazy: hoge koorts, zeer prikkelbaar en uiteraard zeer slecht slapen, ik heb vannacht ieder halfuur gezien. Naar de dokter geweest maar niks speciaals te merken (als in oorontsteking oid) enkel wat last van een snotneus.

Vandaag wel al een hele dag koortsvrij.

Alé, de crèche is een week open :laugh: :woohoo:

Het was verdorie een helse nacht vannacht. Ze heeft weer een oorontsteking (gok ik). Vraag me af of de buisjes er al uit zijn. Die zijn rond maart geplaatst. Vandaag eens naar de dokter. Zal wel weer antibiotica nummer zoveel worden.
Een oorontsteking dus. Waarschijnlijk door het zwemmen. Weer druppeltjes. Gelukkig zaten de buisjes wel nog goed.

Oorontsteking door het zwembad? Mag ik vragen, hoe dan? Hier gelukkig nog maar 1x een oorontsteking gehad. Maar we gaan wel regelmatig zwemmen :D
Geen idee hoe het precies zit, maar sinds de buisjes hebben ze sowieso gezegd dat we best opletten met water in haar oor. Nu raden ze aan om met een badmutsje of doppen in de oren te gaan zwemmen.

Deze nacht maar ene keer moeten opstaan. Dus er is vooruitgang :unsure: .
Hier een bijna vijf jarige die nog bijna elke nacht wakker wordt.
Dan wil die bij ons in het grote bed komen slapen, of komt gewoon een knuffel geven, of komt vertellen over een droom, of zegt dat die moet plassen en vraagt als ik het licht wil aandoen ...🤯

Hier gaat de taalontwikkeling wel heel snel. Volgende week eerste kleuterklas, maar mevrouw kan ondertussen haar naam, mama, papa, opa en oma schrijven. (En andere woorden met die letters)

Onze jongste dochter (2j van midden juli) "slaapt" sinds de zomer in een groot bed, maar het is iedere avond een immense strijd om die in haar bed te krijgen/houden en te laten slapen. Ze zit 's avonds wel door haar ogen te wrijven en vraagt ook wel om te gaan slapen.
Ritueel is ook heel duidelijk: flesje melk, omkleden, boekje en slapen.

Maar dan staat ze echt continu op uit haar bed, doet het licht aan en gooit alles uit bed, doet de deur van de slaapkamer open en zit dan aan haar hekje te rammellen. Meestal gaat ze slapen tussen 18u30 en 19u00, als ze voor 20u30 slaapt dan beschouwen we het als een vlotte avond.
We hebben al vanalles geprobeerd: er bij liggen, indraaien, niks zeggen en gewoon terugleggen, boos worden, .....

Ik merk ook dat het echt wel begint te wegen, daarnaast is het meestal iedere nacht ook nog wel minstens ene keer opstaan voor madam (pamper, flesje, ....)

Iemand misschien suggesties?

Terug
Bovenaan