Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Ergens naartoe.
Eens gaan zwemmen misschien. Ik vermoed dat de binnenspeeltuinen eerder voor iets grotere kinderen zijn

Goh, je hebt ook meestal een leuk stuk voor de kleintjes én ze kunnen nog gratis binnen in de binnenspeeltuin. Al is het maar een halfuur - uurtje. Mijn kids vonden dit ook heel leuk toen ze 1-2 jaar waren.

Na heel goed de feestdagen door gekomen te zijn en eigenlijk een brave dochter thuis te hebben, zijn de twee laatste ochtenden een echte hel geweest. Zoveel drama en lawaai, was lang geleden en werkt op het gemoed. Maar als ik ze dan afzet bij (schoon)ouders, hangt madame wel aan mijn been.

Iemand een advies wat betreft een draagzak, waarbij het kind boven je zit zeg maar? Dat ze iets kan zien.

Iemand een advies wat betreft een draagzak, waarbij het kind boven je zit zeg maar? Dat ze iets kan zien.

Met kerstavond had ik voor mijn zoon van 4 een cadeau verpakt in een doos van cornflakes, om hem te foppen.

Scheurt hij die cadeau open en roept voor iedereen: 'WHOAAAAAAA! CORNFLAKES!!!' terwijl hij zo trots als een gieter die doos in de lucht stak.

We hebben er in de kast staan. Maar die is dus met alles heel content.

Een van mijn dochter haar tutjes is kapot en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt. We hebben samen haar tut weg gegooid en nu is ze naar bed gegaan zonder. Ben benieuwd!

Een van mijn dochter haar tutjes is kapot en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt. We hebben samen haar tut weg gegooid en nu is ze naar bed gegaan zonder. Ben benieuwd!
En stomkop die ik ben heb haar net nieuwe gegeven.:sop: Maar we zijn al van slapen met 6 tutjes naar 2 gegaan.

Hopelijk heeft het voor jullie gewerkt en gaat ze vanaf nu tutloos verder.

Wij hebben een Deuter Kid Comfort (ofzoiets) van de decathlon. Degelijk ding en content van. Toch al meerdere wandelingen +10k gedaan (en dan heeft papa zijn rug er vooral genoeg van).

Na impetigo heeft de baby nu spruw. Ik had al wat witte aanslag gezien maar was niet zeker of het niet gewoon van melk was. Gisteren moest ik naar kind&gezin dus ik vraag of de verpleegster eens wil kijken en ze beaamt dat het spruw is. Op zich niet zo erg zegt ze, met een orale crème is dat zo opgelost, echter is dat op voorschrift. Dus vraag ik of de arts daar dat niet kan voorschrijven. Dat mogen ze blijkbaar niet, hoewel dat ze wel voorschriften meegeven voor vaccins. Allé bon, moeder naar de apotheek in de hoop dat ze mij die zalf al kunnen meegeven en ik het voorschrift later bezorg want onze huisarts is niet meer bereikbaar. Antwoordapparaat dat alle vrije plaatsen voor die dag zijn ingenomen en dat je voor een afspraak pas de dag nadien vanaf 8u kan bellen. Maar noppes, ze konden mij echt niet helpen. Deze ochtend 8u was de huisarts gelukkig bereid het voorschrift gewoon op de isi-kaart te zetten en moesten we geen afspraak maken. Allé hup, terug naar de apotheek en wat blijkt? Die Daktarin crème is al geruime tijd niet meer te verkrijgen maar geen probleem, ze kunnen die ook zelf maken hoor… tegendeze namiddag.. Konden ze mij dat nu gisteren niet al zeggen en ze misschien toen al maken? Chance dat de baby er niet ál te veel van maakt maar hij zal er toch wel wat last van hebben want hij wilt bv. geen afgekolfde melk meer uit een flesje drinken, enkel ‘live’ omdat zo’n speen wellicht wat pijn doet in z’n mondje. Ik hoop maar dat ie het niet verleerd is, tegen dat hij volgende week terug naar de opvang gaat.

En stomkop die ik ben heb haar net nieuwe gegeven.:sop: Maar we zijn al van slapen met 6 tutjes naar 2 gegaan.

Hopelijk heeft het voor jullie gewerkt en gaat ze vanaf nu tutloos verder.

So far, so good! Ze heeft er niet om gevraagd. Inslapen was wel weer gezellig, maar dat is niet door de tut maar heeft ze heel erg vaak. Zal wel veranderen als ze vanaf maandag naar school gaat. We blijven nu doorzetten zonder tut, of toch proberen.

Tijdens de week met momenten niet uit bed te krijgen, gisteren was het bijna 08:00. Alright, int weekend eens "uitslapen"

Hallo weekend! 06:30 paaaapaaaaaaaa

:crazy: :biglaugh:

Terug
Bovenaan