Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sinds begin vorige week al ontsluiting dus dachten we dat het plots snel ging gaan maar nope... Morgen nog eens aan de monitor. Vorige week wisten ze ons te vertellen dat we (bon, mijn vriendin) deze week dan mag beslissen om al dan niet in te leiden.
Zo koud is het toch ook weer niet? Daarnet de dochter ook nog gaan halen op de fiets met een truiDe dochter (13j) wil hier al enkele dagen ook niet meer met een jas naar school gaan. Waarschijnlijk geen jas die hip genoeg is. ENkel als het zwaar regent, doet ze het wel... En bij haar helpt het niet meer om manu militari die jas aan te doen![]()
Onderweg mensen moet een dikke jas en muts.Ik ga soms op ‘t gemak in de zetel zitten met een kom chips zodat mijn vrouw op haar gemak kan koken.Ik zet mijn dochter en vrouw soms met een kom chips in de zetel voor de TV zodat ik rustig op mijn gemak kan koken.
Dus vandaag heeft ze quasi niets gegeten en gedronken. Tis te zeggen ze wou water, gaven haar telkens kleine beetjes, maar het kwam er telkens terug uit. Gelukkig slaapt ze nu. Hopelijk kan ze morgen terug wat binnenhouden en vooral drinken dan, ik heb geen zin in doktersbezoek.
. De laatste dagen is het echt bij alles "op". Ook wanneer ze een vloeibare pijnstiller kreeg, nu ze ziek is. Kan er echt van genieten wanneer ze steeds iets nieuws leert.Vorige week kreeg ik: "mozzarella!" als antwoord op de vraag wat ze als ontbijt wou.Ze is trouwens enorm gek van kaas. Eender wat laat ze liggen voor een stukje kaas. Echt bizar.
hier dus ook zo eentje.Toevallig geen huisdieren of zo bij je ouders die je thuis niet hebt?Mijn dochter kreeg gisteren *plots* weer zo'n blafhoest toen we naar huis reden van bij mijn ouders. Zomaar, uit het niets. Dat is de hele nacht door blijven gaan en we hebben ze bij ons in bed moeten nemen. Heel zwaar en piepend ademen bij momenten, dan weer normaler. Vanmorgen is die *plots* weer een stuk beter. Toch maar een afspraak gemaakt bij de dokter.
Het wordt tijd dat het vakantie is?
Die van ons begint stilletjes aan "woordjes" te leren. Aaaaaaa (aaien), paa (paard), daaaaa (daanke, dialect voor bedankt) en op. Als ze dan genoeg gegeten heeft, maar er ligt nog iets op haar bord, begint ze alles aan mijn vrouw te geven. Telkens ze iets geeft zegt ze dan "daaaaa" (omdat wij natuurlijk "daanke" zeggen als we iets krijgen. Na haar laatste stukje laat ze haar bord zien en zegt ze "op". De laatste dagen is het echt bij alles "op". Ook wanneer ze een vloeibare pijnstiller kreeg, nu ze ziek is. Kan er echt van genieten wanneer ze steeds iets nieuws leert.
Ze is trouwens enorm gek van kaas. Eender wat laat ze liggen voor een stukje kaas. Echt bizar.
Ja hier ook een grote kaaslover!
Hier ook eentje die de kaas tussen haar brood uit vist.Vorige week kreeg ik: "mozzarella!" als antwoord op de vraag wat ze als ontbijt wou.hier dus ook zo eentje.
Hier is ze ook echt verslaafd aan kaas. Onlangs hadden we vrienden op bezoek, hapjes op tafel. Madam nam haar klein zeteltje, sleurde het mee naar de living tafel en pakte het kommetje met kaasjes op haar schootZe is trouwens enorm gek van kaas. Eender wat laat ze liggen voor een stukje kaas. Echt bizar.

Hier identiek bij de 2 plusdochters (12 en 14), blijkbaar moet daar tegenwoordig in kleine witte letters ‘the north face’ op staan. De jassen die ze hebben zien er identiek uit maar zijn merkloos. Nog liever kou lijden en nat worden dan die jas aandoen.De dochter (13j) wil hier al enkele dagen ook niet meer met een jas naar school gaan. Waarschijnlijk geen jas die hip genoeg is. ENkel als het zwaar regent, doet ze het wel... En bij haar helpt het niet meer om manu militari die jas aan te doen![]()
I don't know man, had ik geen dochter sliep ik morgen 4u langer waarschijnlijk.
En dan zou ik nu aan mijn avond nog zowat beginnen in plaats van al moe te zijn.
Elke weekend-dag. 7h30 klokvast. Mama-Papa, mag ik nog even bij jullie. En of ge dat nu weigert of niet, den dag is begonnen.I don't know man, had ik geen dochter sliep ik morgen 4u langer waarschijnlijk.
En dan zou ik nu aan mijn avond nog zowat beginnen in plaats van al moe te zijn.