Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Blijkbaar quasi overal dat het niet is binnengekomen zo te horen. Waarschijnlijk personeel die het zelf heeft achtergehouden? Jammer maar oh well
Als je het zo online leest, is het weer typisch Aldi geweest en eigenlijk misleidende reclame. Veel te weinig voorraad om van een aanbieding te kunnen spreken.

Wat ik ook lees, is dat er altijd een kans is bij een aanbieding dat het tegen sluitingstijd de dag voordien al in de winkel staat. Volgende keer probeer ik het zo eens.

Mijn dochter zit nu bij de grootouders. Door het slechte weer zijn ze nu samen aan het koken en ze is cake aan het maken. Die blijdschap op dat snoetje. Ik weet al wat ik met haar ga doen dit weekend: uitgebreid koken!

Vandaag oudercontact gehad (instapklasje). Ik deftige kleren aandoen etc, want dat soort dingen zijn belangrijk. Komen binnen.
"Ja, zet u!"
Staan er enkel van de kleuterstoelen in de klas :D dus 3 volwassenen op stoelen van 50cm hoog ofzo :D ik heb me FF moeten inhouden :D

Vandaag oudercontact gehad (instapklasje). Ik deftige kleren aandoen etc, want dat soort dingen zijn belangrijk. Komen binnen.
"Ja, zet u!"
Staan er enkel van de kleuterstoelen in de klas :D dus 3 volwassenen op stoelen van 50cm hoog ofzo :D ik heb me FF moeten inhouden :D
Dat wordt de routine de komende 3 jaar... En die van het eerste leerjaar zijn niet veel groter! 😬

Is deze "F", die zijn "fluit" aan het zoeken is, nog wel kinderproof? :unsure:

Doet me denken aan een Bumbaboekje. Tumbi de Olifant is achter een flapje verstopt en die staat daar zijn slurf te wassen. Telkens toch wel een grijns als ik dat zie.
Hier zo eentje over ijsjes eten en tandpijn.
"Die heeft 2 ballen, die heeft 2 ballen, die heeft 2 ballen"

Ik heb deze al eens gepost in de "uit context thread". Walgelijk spul die Jip en Janneke boekjes!!!

Ik denk dat Jip en Janneke geschreven wordt door een AI die getrained is op deze thread
:eek:
.
Tis zelfs niet dat ik 1 specifiek zinneke wil onderlijnen, ALLES is gewoon fout :help::help::help:
a6c43df7da93d283b4f85d63adade382fa806284.jpg

3fbf568357a81ad269a199b9048a53b7a11a0e25.jpg

77665d8d683ce597d16e01e80fd8400a3d965286.jpg

Best wel vervelend als uw dochter non stop vraagt waarom ge lacht.

Mijn dochter kreeg gisteren *plots* weer zo'n blafhoest toen we naar huis reden van bij mijn ouders. Zomaar, uit het niets. Dat is de hele nacht door blijven gaan en we hebben ze bij ons in bed moeten nemen. Heel zwaar en piepend ademen bij momenten, dan weer normaler. Vanmorgen is die *plots* weer een stuk beter. Toch maar een afspraak gemaakt bij de dokter.

Het wordt tijd dat het vakantie is?

Mijn dochter vanochtend wou geen broek aandoen, geen sokken en geen schoenen. En geen jas. Ik heb uiteindelijk (met een heel drama) haar broek aangedaan, haar in de auto gestopt en zo afgezet aan de crèche. Ja, zonder schoenen en sokken dus. :p Wel achtergelaten in het kastje. Iets met pick your battles. Wat was dat zeg. Wat een drama voor wat kledij. Is dat normaal?

Mijn dochter vanochtend wou geen broek aandoen, geen sokken en geen schoenen. En geen jas. Ik heb uiteindelijk (met een heel drama) haar broek aangedaan, haar in de auto gestopt en zo afgezet aan de crèche. Ja, zonder schoenen en sokken dus. :p Wel achtergelaten in het kastje. Iets met pick your battles. Wat was dat zeg. Wat een drama voor wat kledij. Is dat normaal?
Een half uur geworsteld vandaag, eerste keer in twee weken dat het zo moeilijk ging. Maar ze was al met het verkeerde been uit bed gestapt.
Wel compleet gekleed kunnen afzetten daarstraks. Had geprobeerd om haar keuzes aan te bieden, maar ze was niet voor rede vatbaar. Veel geknuffeld en proberen te troosten, maar ze begon altijd weer te huilen, van miserie (en tegen m'n principes) een tut gegeven want ik of zijzelf kregen haar niet getroost zonder. Daarna ging het een beetje beter en de tut heeft ze uit eigen beweging weer afgegeven.

Kleinste mocht vandaag in Halloween kostuum naar school. Morgen wanneer de rest van de school Halloween viert, zijn ze op daguitstap naar het bos....
Nu heeft hem zijn spookkostuum aangetrokken over zijn kleren. Of dat dacht ik toch. Toen hij zich bukte voor zijn schoenen aan te doen zag ik geen broek.... Hij ging in zijn onderbroek naar school gaan. 😆

Hier is het ook vaak zo :laugh: uiteindelijk winnen wij wel altijd maar het is echt een diva. Vorig weekend heeft de vriendin enkele nieuwe kleren gekocht voor onze dochter. Heeft ze allemaal thuis gepast en echt catwalk gewijs door de living gewandeld :unsure: maar bij sommige stukken "broek/trui NIET mooi :nono: (effectief met het vingertje)" en weigeren om aan te doen

Kind moet nog twee worden...

Dagelijkse kost hier met de 4 kinderen.

Ik laat ze vertrekken in de kleren die ze willen aandoen en neem hetgeen ze niet willen aandoen mee.

Dat is een strijd die ik niet aanga.

Ja, da's normaal.

Is dat normaal?
Jup...

Je kan er wel anders mee omgaan op latere leeftijd:
Hier zijn ze al wat ouder (7 en 8) en elke morgen ligt hun stapel met kleren klaar. Hun kleerkast is ernaast en héél vaak wordt er gewijzigd.
Voet bij stuk houden en hen verplichten is een strijd die ik op dat moment ook niet wil aangaan.
Afspraak met hen is wel dat ze wat klaar lag proper terug in de kast moeten leggen.
Werkt tot nu toe wonderwel... :)

Die van ons is gisteren in de koude en gietende regen in sandalen naar school gegaan. Pick your battles inderdaad.

Gelukkig had ze wel (witte) kousen aan.

Die van ons is gisteren in de koude en gietende regen in sandalen naar school gegaan. Pick your battles inderdaad.

Gelukkig had ze wel (witte) kousen aan.
Flashy regenlaarzen met glitters etc voorkomen die toestanden hier!

(Wel de volgende dag nog "normale" schoenen naar mijn ex mogen brengen maar soit, dat nemen we er bij!)

De oudste in huis kan dat allemaal geen bal schelen :unsure: Wij leggen kleren klaar en die zeurt daar nooit over.

Tegenover de 3-jarige die soms al zijn eisen begint te stellen :laugh:

Terug
Bovenaan