Heb je haar toevallig gisteren heel vaak verteld dat je vandaag op reis ging vertrekken?Echt al ontelbare maanden geen problemen gehad snachts. De nacht voor we op reis vertrekken beslist mevrouwtje om ieder halfuur wakker te worden![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je haar toevallig gisteren heel vaak verteld dat je vandaag op reis ging vertrekken?Echt al ontelbare maanden geen problemen gehad snachts. De nacht voor we op reis vertrekken beslist mevrouwtje om ieder halfuur wakker te worden![]()

Haha nee integendeel, we willen alles zo weinig mogelijk jinxen dus spreken we het niet uitHeb je haar toevallig gisteren heel vaak verteld dat je vandaag op reis ging vertrekken?![]()

"Nee hoor, dat zijn 2 aparte buisjes. Het pipibuisje loopt naar jouw plasser en het kakabuisje naar jouw poep."Twas hier weer de moeite in bed.
Vanwaar komt kaka en pipi?
Alles wat je eet en dan maakt be buik kaka en pipi.
Maar dan wordt mijn buik toch vuil met kaka aan de randen? En mijn pipi wordt dan vuil met kaka en mijn kaka wordt dan vuil met pipi in me buik.
Ja … leg het maar uit he![]()
Twas hier weer de moeite in bed.
Maar dan wordt mijn buik toch vuil met kaka aan de randen? En mijn pipi wordt dan vuil met kaka en mijn kaka wordt dan vuil met pipi in me buik.
Maar hoe weet mijn lichaam dan dat het drinken naar de pipibuis moet en het eten naar de kakabuis?"Nee hoor, dat zijn 2 aparte buisjes. Het pipibuisje loopt naar jouw plasser en het kakabuisje naar jouw poep."
.Da's echt niet normaal heVolgende week (3 augustus) wordt ze al 1 jaar. Hoe snel gaat het toch maar.
vliegt voorbij!
.Twas hier weer de moeite in bed.
Dat gesprek ook ooit met mijn dochter gehad, en uitgelegd dat er allemaal tuinslangen in ons lichaam zitten die dat regelen."Nee hoor, dat zijn 2 aparte buisjes. Het pipibuisje loopt naar jouw plasser en het kakabuisje naar jouw poep."
We zijn 2 jaar later, en ze onthouden blijkbaar de belangrijkste dingen in het leven.Vandaag de oudste uitgelegd dat mensen die slecht met de auto rijden een gele nummerplaat krijgen.
Had net de vriendin wat koud zweet bezorgt.
Ergens gelezen dat je eigenlijk 10 jaar hebt met uw kinderen. 10 jaar waar jij als ouders alles voor hun zal zijn, hun held bent en waar ze alles met jou willen doen. Had die wijsheid eens even gedeeld en als je dan beseft dan onze oudste dus al 5 is (en het anno 2023 misschien zelfs geen 10j meer is) dan kan je maar beter beginnen genieten van al die momenten dan ze door vermoeidheid/geen zin/… aan je laten voorbijgaan.
Gefeliciteerd! Hopelijk verloopt alles vlot!Net ontdekt dat ik opnieuw zwanger ben. Na mijn miskraam eind april is dit uiteraard zeer goed nieuws, maar ik merk dat ik gewoon bang ben en nog niet durf blij te zijn.
Dat de eerste weken maar snel passeren, heb gelukkig de eerste 7 weken geen verlof dus werk zal wel voor afleiding zorgen.

Gisteren met mijn 1 jarige een industriële zonnepanelen installatie gaan maken in een keukenfabriekHoe vullen jullie de dagen met kleine kinderen?
.