Dat is de ‘iek’ natuurlijk want criminele feiten of drug-gerelateerde feiten zijn niet plaatsgebonden, criminele maten spreken gewoon elders af. Het is volgens mij een halve nul-operatie, je kan wel gaan bewijzen waar je kind wel en niet was wat schuldvraag-gewijs kan helpen maar een kind/persoon met zo een gedragsproblemen zal zelden positief reageren en dit eerder als ‘viseren’ zien (en dus ook dat het weinig preventief zal zijn)
Zoals ik eerder zei, het is een kwestie van vertrouwen herstellen. Deze 'controle' is ook geen permanent iets, enkel op afgesproken momenten en ook voor zijn eigen veiligheid.
Het gaat in dit topic vooral over kleine kinderen en ik wil hier niemand schrik aanjagen, maar de maatschappij is op 20 jaar tijd enorm veranderd. Toen ik 18 was kon ik ook wel aan cannabis geraken en kende ik ook wel mensen die af en toe andere drugs gebruikten maar nu lijkt het echt overal te zijn en almaar problematischer.

dan moetk mij over ongelukjes al geen zorgen maken.
achja, zolang ze maar gezond zijn
Het is een positieve uitslag, dus negatief qua resultaat. Afin, alles is in orde