PS5 Hardware TK - Playstation Portal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
20/01/2022 17:00

Nijntje

Member
iTrader: 100% (2/2)
Algemene informatie/specificaties
Playstation Portal
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Keerbergen
Playstation Portal te koop.

15 minuten getest maar niet wat ik er van verwacht had. Complete nieuwstaat dus.

Te lui om te retourneren via playstation, 200 meeneem. Enkel afhalen. (Bij verzending kan ik evengoed retouren en full price terug krijgen)
 

Dan mag je komen halen!

Gast staat gewoon meeneem prijs, dat hij een bod doet is toch geen reden om zo een ongepaste opmerking te maken.

Ik kan gratis retourneren aan full price.
Ik bied aan afhaling aan voor 200
Portal is momenteel sold out
Portal worst gescalped aan 270-280 online.
Portal is nieuw product met release van 16 november.
Ik zeg nergens het woord biedingen, post is zeer duidelijk.
Ik geef aan dat ik goedkoper verkoop omdat ik gewoon niet het gedoe van een retour wil.

In welk universum is het dan logisch om nog is te gaan lowballen? Dus ja, compleet stupid comment.
 
Laatst bewerkt:
Gast staat gewoon meeneem prijs, dat hij een bod doet is toch geen reden om zo een ongepaste opmerking te maken.
Ja weer ene die niet weet hoe het systeem hier werkt
Alle wa voor een simpleton comment is dit. Ik kan hem gratis terugsturen voor full price. Zeer duidelijk uit de post.

Al bied je nu 450 /ignore
200 meeneem wilt zeggen dat je biedingen accepteert ,als er 200 min/vast stond dan was dat duidelijker , Al bied je die gratis weg ,hoef ik die niet arrogante nijntje.
 
Dan mag je komen halen!



Ik kan gratis retourneren aan full price.
Ik bied aan afhaling aan voor 200
Portal is momenteel sold out
Portal worst gescalped aan 270-280 online.
Portal is nieuw product met release van 16 november.
Ik zeg nergens het woord biedingen, post is zeer duidelijk.
Ik geef aan dat ik goedkoper verkoop omdat ik gewoon niet het gedoe van een retour wil.

In welk universum is het dan logisch om nog is te gaan lowballen? Dus ja, compleet stupid comment.
Staat nergens dat biedingen niet toe gelaten zijn dus je mag hier met veel sier dingen zeggen maar het staat duidelijk enkel meeneem.

Blijft dat je reactie totaal ongepast en misplaatst.
 
200 meeneem wilt zeggen dat je biedingen accepteert ,als er 200 min/vast stond dan was dat duidelijker , Al bied je die gratis weg ,hoef ik die niet arrogante nijntje.

Op de woordjes exact komma neuken zoals ze zeggen (geen nette term die ik momenteel kan verzinnen) maar een beetje gezond verstand mag je toch verwachten lijkt me!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan