Wederom niet correct.een pv wordt NOOIT aan de partijen bezorgd.
De verzekering kan een strafdossier of PV altijd opvragen en doorgeven.
Ik krijg de indruk dat je hier vooral reageert met de typische "Vlaamse waarheden" zonder ervaring?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wederom niet correct.een pv wordt NOOIT aan de partijen bezorgd.
ja de verzekering, niet een van de partijenWederom niet correct.
De verzekering kan een strafdossier of PV altijd opvragen en doorgeven.
Politie registreert misdrijf
Wij beperken ons tot de registratie van de belangrijkste gegevens van misdrijven die minder ernstig zijn of waarvan de dader niet kan achterhaald worden. Bijvoorbeeld:
- Fietsdiefstal door onbekende.
- Verkeersongeval met stoffelijke schade.
- Verkeersongeval met vluchtmisdrijf en onbekende dader.
Wij stellen een vereenvoudigd pv op en bewaren dit op het politiekantoor.
Wij onderzoeken uw aangifte grondig. U ontvangt een kopie van het vereenvoudigd pv. Zo niet wordt het nagestuurd.
Opgelet: Dit is de enige kopie die wij jou als aangever/benadeelde afgeven. Maak deze zelf over aan je verzekeraar of advocaat!

Toch wel hoor, zie hierboven.ja de verzekering, niet een van de partijen
Mulan zegt dat hij enkele uren na het vko al zijn pv heeft ontvangen. Imo kan dat niet.Toch wel hoor, zie hierboven.
Daarnaast kan je als partij ook het strafdossier opvragen waar het volledige PV in zit.
Ik heb nu toch 3 ongevallen in drie verschillende politiezones gehad waarbij een PV werd opgesteld en die zat telkens in mijn bus.
Toch wel. De info die je hier komt neerpennen is niet correct. Het zijn een voor een urban legends die door velen nog steeds als waarheid genomen worden, maar gewoon fout zijn.Ja dat is bij pz neteland mss zo, maar niet overal![]()
Ik heb geen idee over de tijd dat daar minimaal over gaat, maar vorig jaar zat dat binnen de 24u in mijn mailbox en 14 dagen later nog eens op papier via de post. Dat was lokale politie Ieper. Daarnaast nog eens de ervaring gehad met WPR OVL en lokale van Bree, telkens binnen 14 dagen zonder vragen zat de PV op papier in de bus.Mulan zegt dat hij enkele uren na het vko al zijn pv heeft ontvangen. Imo kan dat niet.
niet zeveren he, dat is de site van politie, niet van politie neteland.Ja dat is bij pz neteland mss zo, maar niet overal![]()
U kan kosteloos een kopie van de tekst van uw verhoor krijgen. U moet deze kopie vragen op het einde van het verhoor. Behalve in uitzonderlijke gevallen, zal u deze kopie onmiddellijk ontvangen.
Moet je bij een van die drie instanties werken om correcte info te kunnen opzoeken?ah jij werkt bij de politie? bij de verzekering? Bij een advocatenkantoor?
Ze zijn het zelfs persoonlijk komen langsbrengen!Mulan zegt dat hij enkele uren na het vko al zijn pv heeft ontvangen. Imo kan dat niet.

Kijk eens opnieuw. Er staat duidelijk politie Neteland links bovenniet zeveren he, dat is de site van politie, niet van politie neteland.
en de GSM + simcard gewoon vernietigen, zodat die klojio al zijn contacten kwijt is.Typisch Vlaams fenomeen. Dagelijkse kost.
Eigenlijk zou men de wagen moeten verbeurd verklaren bij GSM gebruik.
Ja en dan? Dat is algemene info die lokale zones overnemen he.Kijk eens opnieuw. Er staat duidelijk politie Neteland links boven
ja en ik heb u politie antwerpen en rupel en justitie ook doorgegeven, maar dat negeer je gewoon. Is het dan zo moeilijk om te zeggen dat je mis was. Iedereen maakt wel eens fouten hoor.Kijk eens opnieuw. Er staat duidelijk politie Neteland links boven