Tinder grote oplichting?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stop maar met reageren jongens. Is bijdehand doen op een internet forum de jarenlange celstraf echt waard?

Bedreigingen zijn trouwens ook strafbaar. Over 'getroll' staat bij mijn weten niets in het strafwetboek.
Ik troll niet! Aja welke bedreigingen? Omda ik zeg da ik naar de rechter stap? 😂 Wauw als da een bedreiging is ...
 
Ik heb voor @Atemo eens gechecked op tinder. Alle babe's die gij beschrijft, en buiten mijn categorie vallen, eens naar rechts geswiped. Als het bots zijn, zou ik toch ook een match moeten krijgen? Anders zouden het maar flauwe bots zijn ...

Dus ik vrees mijne beste vriend, dat gij ofwel zeer intimiderend overkomt naar de dames toe. Ofwel is hun interpretatie van mannelijk schoon toch anders
ge vergeet dat ze misschien niet een datingapp gebruiken enkel om seks te hebben :D
 
Tja, je beklag hier komen doen dat "echte" vrouwen lelijke, dikke draken zijn en temptation "modellen" een 10/10 zijn... Verkeerde forum tout court, vrees ik... 🤷🏼‍♀️
 
Op 9legacy was er zo toch ook ene die om de zoveel tijd kwam klagen dat hij alfaman niet snapt dat vrouwen voor andere mannen kiezen dan hem? Wie was dat nu weer?
 
Ik troll niet! Aja welke bedreigingen? Omda ik zeg da ik naar de rechter stap? 😂 Wauw als da een bedreiging is ...
Je ging hem dwingen te leren lezen, wat sterk is gezien we op een forum zitten en hij zelfs jouw teksten leek te kunnen ontcijferen, maar het kwam bedreigend over. Volgens mij gaat de rechter dit ook zo zien, en het staat zwart op wit. Oei. Maar tinder werkt ook vanuit de gevangenis, geen paniek. En daar vallen ze wel op spieren naar het schijnt.
 
Op 9legacy was er zo toch ook ene die om de zoveel tijd kwam klagen dat hij alfaman niet snapt dat vrouwen voor andere mannen kiezen dan hem? Wie was dat nu weer?
Dat zal dan wel die Elvis zijn zeker?

Ik heb die nooit bewust meegemaakt (noch één van zijn vele dubbels, ik zou er geen enkele bij naam kunnen noemen), dus het moet zijn dat hij eigenlijk totaal niet zo interessant was? Echt geen flauw idee waarom die naam zo vaak valt als het over hopeloze trolls gaat.

Terwijl ge een absoluut icoon als wikkes wel vanop vijfhonderd kilometer afstand herkent, wat een held!
 
Wilt een mod deze topic aub sluiten? Want ik heb geen zenuwen voor kinderachtig gedoe en valse beschuldigingen van getroll. Get over it ja ik zie er 10x beter uit dan de gemiddelde man vraag maar aan die syrianlegend. Hij zal wel bevestigen dat ik heel gespierd ben. Btw deze account word gebruikt door vader en zoon. Vader is 59 en zoon is 35 😉 de zoon nu aan de toetsen die deze topic heeft gestart. Ja wij wonen in hetzelfde huis. Op gelijkvloers ouders en boven ikke, heel de bovenverdiep met badkamer keuken slaapkamer etc. Aparte woningen dus. Wij willen dat zo. Wij zijn zeer familiaal. Familie boven alles. Dus een deel heeft de vader gezien bij deals en een deel de zoon. Stel jullie eens de vraag op wat voor soort mannen vrouwen a la temptation island vallen? 😉 Juist tattoos en spieren. Soort zoekt soort en nogmaals ik wil helemaal geen gewone vrouwen niet mijn type. Ja ik kan ook met gemak normale vrouwen krijgen als ik da wil maar ik wil ze ni. Zoals ik al zei die liken mij en ik druk op rode kruisje. Die denken echt dat ze mij kunnen krijgen 🙄😂
The fuck is dit zelfs :laugh:
 
Je ging hem dwingen te leren lezen, wat sterk is gezien we op een forum zitten en hij zelfs jouw teksten leek te kunnen ontcijferen, maar het kwam bedreigend over. Volgens mij gaat de rechter dit ook zo zien, en het staat zwart op wit. Oei. Maar tinder werkt ook vanuit de gevangenis, geen paniek. En daar vallen ze wel op spieren naar het schijnt.
En staat er exacr hoe ik hem ging dwingen om te leren lezen? Nope 😉 geen bedreiging geen poot om op te staan terwijl.er hier vollenbak bewijzen te lezen zijn waar jullie mij uitlachen, ridiculeren, valselijk beschuldigen en pesten. Pesten is strafbaar. Da heeft zo een naam .. laster en eerroof. Strafbaar 😉 Ja ik ben er zo ene die makkelijk naar de rechter stapt voor het minste. Zodat jullie leren dat jullie zich niet zomaar kunnen gedragen zoals jullie willen om effe interessant te doen. Mods wrm sluiten jullie dit niet of moet ik echt mijn advocaat bellen? Ik meen het.
 
En staat er exacr hoe ik hem ging dwingen om te leren lezen? Nope 😉 geen bedreiging geen poot om op te staan terwijl.er hier vollenbak bewijzen te lezen zijn waar jullie mij uitlachen, ridiculeren, valselijk beschuldigen en pesten. Pesten is strafbaar. Da heeft zo een naam .. laster en eerroof. Strafbaar 😉 Ja ik ben er zo ene die makkelijk naar de rechter stapt voor het minste. Zodat jullie leren dat jullie zich niet zomaar kunnen gedragen zoals jullie willen om effe interessant te doen. Mods wrm sluiten jullie dit niet of moet ik echt mijn advocaat bellen? Ik meen het.
Je bent lelijk en dom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan