Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Volledig gevaccineerd? Dat die honden ma nekeer rap hun cst is tonen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vonken tussen Kobe en Femke spatten er toch echt niet af. Raar, saai koppel, totaal geen chemie
Da is echt ne verschrikkelijke acteur in die rol.Die acteur die Kobe speelt heeft niet de kop voor Kobe te spelen. Eerder een lepe slijmbal slechterikkenrol
En in zijn aankondigingsinterview zei die nog dat hij het karakter van Kobe niet ging veranderen. Ja man, hoe anders kan een personage zijn. Chagrijnig en constant licht agressief. Al is het beter sinds het in orde is met Femke. Al straalt dat koppel inderdaad nul geloofwaardigheid uit.Da is echt ne verschrikkelijke acteur in die rol.

Dat is van die pannekoeken he. Hij leeft zich gewoon heel erg in in die rol.Robin 1.2 iets dikker geworden precies![]()
Method acting op die leeftijd. KnapDat is van die pannekoeken he. Hij leeft zich gewoon heel erg in in die rol.

Niels doet dat goedKmoest wel lachen als Niels zei tegen Silke “zot wijf”![]()

Da ligt aan Nancy die denkt nu ook al dat ze doof wordtPrecies ander geluid dan anders bij Thuis, gisteren ook al![]()

van die bloemen voor Karen oa ?Pol Goossens aka Frank Bomans, altijd opgekomen voor dierenrechten.
"Ik wil Thuis verlaten door een dierenmishandelaar/hondenfokker, make it happen"
En wanneer gaan ze dieje schooldirecteur eens laten bekennen dat hij de stalker is. Begint saai te worden zo.
Ja, lijkt me geen vast personage te worden en iets moet hem van Nora wegdrijven zodat Waldek zijn slag kan slaan hé!van die bloemen voor Karen oa ?
Robin zie ik nu niet die bloemen sturen, dus wrs veel kans dat het hem isJa, lijkt me geen vast personage te worden en iets moet hem van Nora wegdrijven zodat Waldek zijn slag kan slaan hé!