RiCOManiaC
Well-known member
Ewel, ik was net hetzelfde aant denken toen ik aant kijken. Altijd maar zagen, fars doen, mokken, ben ze redelijk beu.Wat is Angèle toch een irritant personage
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ewel, ik was net hetzelfde aant denken toen ik aant kijken. Altijd maar zagen, fars doen, mokken, ben ze redelijk beu.Wat is Angèle toch een irritant personage
Zou wel beetje vreemd zijn dat hij niet tegen erotische verhalen van Marianne kan, maar dan wel zou zitten geilen op een andere vrouw van +50.Robin heeft daar ergens een cameratje geplaatst![]()
Klopt. Maar dan nog zou ik het vreemd vinden. Een verlegen ventje die zich onder tafel laat praten door leeftijdsgenoten, maar dan wel succesvol gaat sexten met een bitch van een wijf.Dat is wel zijn bomma hè, dat is iets helemaal anders. Karin heeft hij vorig jaar toch ook op gegeild al dat was toen zelfs een verhaallijn.
Ik denk wel dat het oast in het type Karin, is nu tesamen met Tom zonder spanning of tederheid. En wil nu soort spanning…Dat Karin zich laat verleiden om naaktfoto’s te sturen naar een onbekende smser die zogezegd op haar geilt, is dan ook een volkomen absurde verhaallijn. Zij is succesvolle jurist ze moet toch weten wat de gevolgen kunnen zijn bovendien staat haar job op het spel en bovendien is die kerel die zij denkt dat het is gewoon een etterkop. En dat sleept dan al maanden aan, is niet ff een vluggertje ofzo. Slaat imo nergens op. Totaal out of character.
Naakt heeft ze toch niet gestuurd? Glimp van haar been was het toch?Dat Karin zich laat verleiden om naaktfoto’s te sturen naar een onbekende smser die zogezegd op haar geilt, is dan ook een volkomen absurde verhaallijn. Zij is succesvolle jurist ze moet toch weten wat de gevolgen kunnen zijn bovendien staat haar job op het spel en bovendien is die kerel die zij denkt dat het is gewoon een etterkop. En dat sleept dan al maanden aan, is niet ff een vluggertje ofzo. Slaat imo nergens op. Totaal out of character.
Karin ga in dat lokaaltje van haar verkracht worden door dat studentje van haar waar ze de bitch tegen uithangt, die geen vragen mag stellen en op tijd moet afgeven. De Robrecht die een goede maat van hem is uit de studentenclub gaat dat regelen. Die 2 zijn Tanja in elkaar gaan kloppen toen Robrecht ff weg moest van Silke bij nieuwjaar.
Voila, nu heb ik weeral 3 maanden gespoiled.
Ja dat ziet ge inderdaad van mijlenver aankomenEn Angèle gaat Sam en Tim chanteren voor €4000. Anders zal ze het geheimhouden van (mogelijks) vluchtmisdrijf klikken bij de politie

Karin ga in dat lokaaltje van haar verkracht worden door dat studentje van haar waar ze de bitch tegen uithangt, die geen vragen mag stellen en op tijd moet afgeven. De Robrecht die een goede maat van hem is uit de studentenclub gaat dat regelen. Die 2 zijn Tanja in elkaar gaan kloppen toen Robrecht ff weg moest van Silke bij nieuwjaar.
Voila, nu heb ik weeral 3 maanden gespoiled.
En Angèle gaat Sam en Tim chanteren voor €4000. Anders zal ze het geheimhouden van (mogelijks) vluchtmisdrijf klikken bij de politie

Wie dan wel?No way dat Robin die berichten naar Karin stuurt.
Ik heb nog niks van deze week gezien trouwens.
Idd.Dat brave studentje vlak voor haar
Dacht ik ook direct.Lol Karin haar advies wordt eens gevraagd om een jaarrekening te bekijken, waaruit je wel wat maar ook niet alles kan halen, om die Kris eens door te lichten.
Maar als er dan een contractvoorstel in de mailbox beland 's morgens, dan gaat ze dat zonder nadenken of juridisch advies in te winnen over de kleine lettertjes de dag zelf nog handtekenen.

Ons Tania heeft em gezien zal ni lang meer duren nu voor da slijmballeken gepakt wordtEn over de zwarte hoodie wordt hier niks gezegd![]()
Wrs eerst JorenOns Tania heeft em gezien zal ni lang meer duren nu voor da slijmballeken gepakt wordt
Die zelf bi is maar dan wel een lesbische vrouw in elkaar gaat slagen die hij kent? Beetje vergezocht niet?Wrs eerst Joren