B Bsj Member Vandaag om 01:10 #2.283 apzoeir zei: Als't een vrouw is gok ik op Anna. Klik om te vergroten... Die hing toch aan de lijn met Selin toen het gebeurde?
apzoeir zei: Als't een vrouw is gok ik op Anna. Klik om te vergroten... Die hing toch aan de lijn met Selin toen het gebeurde?
apzoeir Well-known member Vandaag om 05:38 #2.284 Bsj zei: Die hing toch aan de lijn met Selin toen het gebeurde? Klik om te vergroten... Ah zou kunnen. Zo nipt volg'k het allemaal niet.
Bsj zei: Die hing toch aan de lijn met Selin toen het gebeurde? Klik om te vergroten... Ah zou kunnen. Zo nipt volg'k het allemaal niet.
808 State Well-known member Vandaag om 09:15 #2.285 Was Kaat niet op dropping met Vince en Sunny toen Karin neergemept werd?
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member Vandaag om 09:39 #2.287 Cézar? Is al onderzocht he maar als het gaat om dokters haten is er toch ook een motief gezien zijn vader
Cézar? Is al onderzocht he maar als het gaat om dokters haten is er toch ook een motief gezien zijn vader
J Jonas89 Active member Platinum Trophy 59 minuten geleden #2.288 apzoeir zei: Als't een vrouw is gok ik op Anna. Klik om te vergroten... Joy Anna?