Thuis

Thuis

Hopelijk blijft Dieter nog een tijdje geschorst, en gaat hij iedere dag met Eddy pintelieren. Terug wat goede café-sfeer en wat zatte acteurs op tv.

Dieter rijdt dan een scheve schaats met Lynn in datzelfde kotteke als waardat hij Karin gedaan heeft.
Op zijn walk of shame naar huis wordt hij dan 's nachts in het holletje genomen door Cezar.

Eddy de Speer komt echter op de scène uit en zet de achtervolging in. Cezar lijkt hem te snel af te zijn op een fiets die hij vlakbij had staan, maar wordt dan neergehaald doordat zijn pedaal in de hondenketting van Pips verstrengeld geraakt nadat Frank hem ging uitlaten.

Frank houdt Cezar in bedwang en met de getuigenissen van Eddy en Dieter, vliegt Cezar de bak in.
Er volgt dan nog een grote wafelenbak in Bar Madam.

Femke verdient wel wat geluk nu.
Maar ik zie nog steeds niet hoe men de zanger van de generiek en dan nog uitgerekend Niels dSb een serieverkrachter zou maken...

Goh leek mij eerder een stuntcasting, of aangezien hij toch bij de VRT zit dat ze hem wouden laten werken voor zijn geld :ROFLMAO:
En Niels is zeer goed in zijn job en ik zie hem graag bezig in Thuis, maar toch heb ik nog altijd les van "Ah de Niels is daar" ipv de Cody. En heeft die al niet eens de generiek gezongen vroeger of meegeschreven eraan? Denk dat die generiek er los van hangt.

En wie weet heeft die mss een dubbele persoonlijkheid of zo, of te gestresst dat hij niet meer weet wat hij doet.
Alez pas op, voor mij mag hij ook blijven hé maar er zijn al raardere dingen gebeurd in thuis :ROFLMAO:

Goh leek mij eerder een stuntcasting, of aangezien hij toch bij de VRT zit dat ze hem wouden laten werken voor zijn geld :ROFLMAO:
En Niels is zeer goed in zijn job en ik zie hem graag bezig in Thuis, maar toch heb ik nog altijd les van "Ah de Niels is daar" ipv de Cody. En heeft die al niet eens de generiek gezongen vroeger of meegeschreven eraan? Denk dat die generiek er los van hangt.

En wie weet heeft die mss een dubbele persoonlijkheid of zo, of te gestresst dat hij niet meer weet wat hij doet.
Alez pas op, voor mij mag hij ook blijven hé maar er zijn al meer bizarre zaken gebeurd in thuis :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan