Thuis

Thuis

Ik denk eerder dat die ergens onder de wijngaard geploegd is.
Da's wel niet goed voor de grond van de wijngaard en dus de komende oogsten. Zou eerder denken in 1 van de leegstaande vaten (remember, die Winnie liet leeglopen) in een hoop chemicaliën die uit dat vat kunnen gewassen worden.

Da's wel niet goed voor de grond van de wijngaard en dus de komende oogsten. Zou eerder denken in 1 van de leegstaande vaten (remember, die Winnie liet leeglopen) in een hoop chemicaliën die uit dat vat kunnen gewassen worden.
Maar waar zou em dan die chemicalieen halen en hoe kan hij daar geraken snachts zonder dat iemand in de Withoeve wakker wordt

Wanneer heet Nancy dat eigenlijk aan Adil verteld van die affaire tussen Lynn en Lowie, dat is echt aan mij voorbij gegaan precies.

Wanneer heet Nancy dat eigenlijk aan Adil verteld van die affaire tussen Lynn en Lowie, dat is echt aan mij voorbij gegaan precies.
Da's ook niet in beeld geweest.

Ze zou het gezegd hebben vlak nadat ze hen zien kussen heeft en niets meer gezegd op vraag van Adil.

Emma en Andreas dan het volgende koppel?

Luigi zal dan wel zen dochter gaan halen op de Kilimanjaro. Ondertussen neemt Marie tijdelijk zijn werk over bij Vlerick en Bomans en blijft ze daarna ook plakken. En doet ze de Vince binnen?

Heerlijke Christine dit seizoen.
Samen met Karin en Marianne toch de 3 leading ladies van thuis. Krijgt ook leuke scènes.

Frank tegen Polanski ook goed deze week.

Christine vind ik toch ook echt geweldig. Speelt dat echt zo goe altijd. Daphne is gwn een topactrice.

Eddy mag er voor mijn part uit. Ik weet dat wel een publiekslieveling is maar ik ben hem echt beu, zeker als em de beuzak speelt en dat is de laatste tijd, maanden wel te veel zo. En zijn huidige verhaallijn vind ik een gigantisch misbaksel ook....

Terug
Bovenaan