Thuis

Thuis

Ik kan enkel maar zeggen: 'Leve Nancy!' 🥳

Als Waldek er van tussen is, dan ligt heel de wijngaard helemaal op z'n gat. Dus die zal het wel overleven.

Met Lyn hebben ze nog veel te veel potentiële verhaallijnen.

Adil z'n verhaal is wel wat uit verteld en Lowie (of toch de acteur) heeft op de Kilimanjaro gestaan en zal sowieso wat tijd off screen nodig hebben (plus z'n vriendin is er ook al uitgeschreven).
Ik twijfel tussen die twee.

Ik kan enkel maar zeggen: 'Leve Nancy!' 🥳

Als Waldek er van tussen is, dan ligt heel de wijngaard helemaal op z'n gat. Dus die zal het wel overleven.

Met Lyn hebben ze nog veel te veel potentiële verhaallijnen.

Adil z'n verhaal is wel wat uit verteld en Lowie (of toch de acteur) heeft op de Kilimanjaro gestaan en zal sowieso wat tijd off screen nodig hebben (plus z'n vriendin is er ook al uitgeschreven).
Ik twijfel tussen die twee.
In de synopsis voor vrijdag staat

Lowie vecht voor zen leven. Dus die ligt op die brancard. De vraag is wat dan met die brand? Was dat Adam of toch aangestoken door Adil als afleiding?

Alez, hoe on-Adil waren sommige van die uitspraken en acties. Weet niet of het is omdat het niet bij het personage past of hoe het gebracht wordt door de acteur, maar amai.

Vraag me wel af of die Andreas een personage met autisme moet voorstellen of niet... Indien niet, dan vrees ik precies de acteerprestaties van Robin de 1e.

Vraag me wel af of die Andreas een personage met autisme moet voorstellen of niet... Indien niet, dan vrees ik precies de acteerprestaties van Robin de 1e.
Ik dacht ook ff dat die autisme had, maar bij Lowie deed hij dan plots uitspraken. In ieder geval alweer een personage met issues.

Terug
Bovenaan