808 State
Well-known member
Ik zie die moord nog in Vince zijn schoenen belanden.Ge zijt een aanhoudster!
Waldek en Karin met Jean Marc is ongeveer de Neil verhaallijn uit seizoen 2 maar dat is nog zo slim geblend dat get niet ziet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie die moord nog in Vince zijn schoenen belanden.Ge zijt een aanhoudster!
Waldek en Karin met Jean Marc is ongeveer de Neil verhaallijn uit seizoen 2 maar dat is nog zo slim geblend dat get niet ziet
Als ik mij niet vergis was die toen aant frieten eten met Eddy.Ik zie die moord nog in Vince zijn schoenen belanden.
De dochter van Jean-Pierre den antiquair?Lowie heeft een halfbroer, zal dan toch Marie zijn die terugkeert
Inderdaad.De dochter van Jean-Pierre den antiquair?
Zoals ik dus zei.Ze is gespot op de set.
17 jaar geleden zelfs.
De dochter van Jean pieeeeeerrre, den antiquair.

Inderdaad.
En eigenlijk denk ik al te weten wat er gaat gebeuren.
Lowie belt aan bij Marie maar het is Adam die de deur open doet
Is Marie niet uit het zelfde tijdperk als onze geliefde Cois ? Ja heNevermind![]()
Dit personage keert na 17 jaar terug in 'Thuis': "Ze weet wat ze wil en gaat ervoor" | VRT NWS Nieuws
In de 'Thuis'-aflevering van vanavond wordt duidelijk welk personage zijn comeback maakt. Niemand minder dan Marie (Van Goethem) keert na 17 jaar terug en ze brengt haar zoon Andreas mee. Wie was Marie ook alweer en hoe ervaart actrice Patsy Van der Meeren het om terug op de set te staan?www.vrt.be

Onze Cois is niet veel later vertrokken inderdaad. Al is hij veel te braaf om elders ne Pelckmans junior te verwekkenIs Marie niet uit het zelfde tijdperk als onze geliefde Cois ? Ja he![]()
iedereen kan wel eens last hebben van een lekkende buis natuurlijk. Zeker als swingende loodgieter.Onze Cois is niet veel later vertrokken inderdaad. Al is hij veel te braaf om elders ne Pelckmans junior te verwekken
Of dat astrant meiske.Volgens mij is het Anna die die videobeelden gemaakt heeft, ik vertrouw die heimelijke voor geen haar. Lijkt me eerder een soort mannenhaatster.
Waarom zou je dat doen zonder de voorgaande afleveringen?Mid season 19 maart al op vrt max te bekijken
19 maart is de dag voor de uitzending op vrt. Ge kijkt naar de aflevering van 19 maart en kijkt direct naar de midseasonWaarom zou je dat doen zonder de voorgaande afleveringen?
Ik vraag me af hoe lang hij het eigenlijk al weet.Exit Adil volgende week? Gaat precies wel echt doordraaien