Thuis

Thuis

Framen lol dit is het Thuis topic hè je mag toch wel speculeren of niet soms Djezes.

Ik vind trouwens inderdaad dat minderheidsgroepen veel te vaak in slachtofferrollen gestoken worden in thuis.

De grote slechterikken zijn altijd de blanke hetero mannen, liefst nog met veel geld. Jacques, Kris, die racistische rechter, Bob, dan die pestkop met al zijn blanke vriendjes, die drugsdealers van Robin met al hun blanke vriendjes, Abel met al zijn blanke vriendjes, Lieven… krijgen wij ooit nog iets anders voorgeschoteld??

Vindt gij dat normaal ofzo? Ge kunt er al op gaan wedden dat die nieuwe zwarte weer een slachtoffer gaat worden van een blank rijkeluiszoontje.
Ja laat ons terug gaan naar de tijd van alleen buitenlandse criminelen zoals Joeri en de buitenlander die het altijd gedaan heeft.

Maar goed dat je die Green Extreme nu niet vermeld maar dat zal niet in u kraam passen.

Ik denk dat niemand hier verlangt naar de tijd van enkel buitenlandse criminelen, maar de allochtone acteurs worden in Thuis inderdaad wel iets te vaak in de naïeve, goedzakkerige slachtofferrol gestoken. Adil zou bijvoorbeeld al lang iets meer haar op zijn tanden mogen gekregen hebben in plaats van zich als een dweil te gedragen. En de Sunny had van mij Ryan perfect eens in elkaar mogen timmeren na wat er met Thérèse gebeurd was. Die vader van Artemis is ook weer een marginale blanke?

Waar sommige mensen zich toch aan ergeren. :rofl:
Alsof daar echt een plan achter zit.

Ik ben vooral blij dat er ondertussen echt goeie acteurs zijn met een andere achtergrond. Want van de Mo, Youssef en Adil werd ik toch niet vrolijk. Artemis en Thérèse gewoon echt deftige actrices.

Die moeder van Thérèse trouwens allesbehalve slachtoffer of de goede. ;)

Waar sommige mensen zich toch aan ergeren. :rofl:
Alsof daar echt een plan achter zit.

Ik ben vooral blij dat er ondertussen echt goeie acteurs zijn met een andere achtergrond. Want van de Mo, Youssef en Adil werd ik toch niet vrolijk. Artemis en Thérèse gewoon echt deftige actrices.

Die moeder van Thérèse trouwens allesbehalve slachtoffer of de goede. ;)
Hans de Mo was top. Die moeder van Adil die sloeg alles.

Cedric wou huisje tuintje kindje met Emma, maar stort zich nu in een homo avontuur?

Ik dacht ff dat Eddy met Kaat in de koffer zou duiken, dan hadden we het helemaal gehad.

Terug
Bovenaan