Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De rede dat die zo veel achter die toog stond de laatste weken is dat die actrice zwanger is. Eens bevallingsverlof voorbij komt die wel terugGodverdomme zeg, nu gaat mijn favoriete personage (Thilly) er weer (tijdelijk hoop ik dan) uit..... Diepe zucht.
Op allerheiligen zullen we hem eren samen met Stan de eerste en de heilige CoisIk mis Robin de eerste![]()
En een stuk of 4 Franky’s en Donald Madder!Op allerheiligen zullen we hem eren samen met Stan de eerste en de heilige Cois
Fixed that for youEn een stuk of 4 Kaatjes en Donald Madder!
Just, kheb da inderdaad achteraf eens opgezocht. Ze zal dan wellicht wel terug komen, ons Silly Thillyyyy.De rede dat die zo veel achter die toog stond de laatste weken is dat die actrice zwanger is. Eens bevallingsverlof voorbij komt die wel terug
Bon, zonder Eddy weer een gigantische reden bij om niet meer te kijken.Den Eddy zag er toch meer dood als levend uit op zijn laatste beelden, het leek alsof de rigor mortis reeds ingetreden was.
Wanneer ontpopt evil Lynn zich? Dat lijkt me echt wel iemand te zijn met narcistische trekken.
Den Tim gaat toch is moeten zeggen wat er met zen andere zus is gebeurdDen Eddy zag er toch meer dood als levend uit op zijn laatste beelden, het leek alsof de rigor mortis reeds ingetreden was.
Wanneer ontpopt evil Lynn zich? Dat lijkt me echt wel iemand te zijn met narcistische trekken.
In de context van een aanzoek snap ik dat nog. Ik erger mij meer aan al die afbeeldingen van dat bletend kind die onheil moeten voorspellen. Precies of ze willen iets doen dat Familie ook deed (#DankVoorAllesRicus)Die onnozele muziek scènes, die ta nieeeee!
Doet mij vol huivering terugdenken aan die vreselijke Grease scène.
Is dat zo dat die afbeelding onheil voorspelt?In de context van een aanzoek snap ik dat nog. Ik erger mij meer aan al die afbeeldingen van dat bletend kind die onheil moeten voorspellen. Precies of ze willen iets doen dat Familie ook deed (#DankVoorAllesRicus)
Kwam in beeld voor de fight tussen Femke en Christine, eergisteren als Robin ging zuipen, gisteren tijdens dat aanzoek,... .Is dat zo dat die afbeelding onheil voorspelt?