Thuis

Thuis

hahaha hier thuis haten de kids Abel ook.
Betekend wel dat ie best goed kan acteren. Hij brengt zijn gespeelde personage goed over.

In de trailer van de seizoensfinale zag je ook dat Britt geblinddoekt wordt, tis nu wel maar te hopen da nie zij degene is die naar beneden valt van op een redelijke hoogte, na een handgemeen tussen Abel, Eddy of weet ik veel wie......

Flauwe finale idd maar wel fijn dat Tamara Leo aan de telefoon had. Dus die gaat er dan komend seizoen een tijdje uit om op zoek te gaan naar Leo en Polly.

Bwah ik vond het nie slecht. Het is te verwachten dat er cliffhangers gingen zijn, al had ik liever het gedoe met Britt opgelost gezien. Dat einde waar Tamara Leo "mama" hoort zeggen grijpt als papa wel naar de keel.

Midseason was een van het beste ooit gezien in thuis.
Deze lag binnen de lijn van verwachting.

Ik vermoed dus dat een van die dochters Karin heeft neergeschoten? Met dan het wapen dat die ene kerel haar gebracht heeft?

En had Tamara gewoon opgenomen, denkend dat het Dries was of had die Kleine effectief de telefoon van Dries vast?

Midseason was veel spannender, nu blijft er nog heel veel open, wat natuurlijk goed is voor volgend seizoen.

Wie stond er bij Robin aan de deur (die ene die vrijgelaten werd, of bompa Frank?), gaat Tamara op zoek naar Leo, hoe loopt het af met Britt (ik hoop echt dat het geen gangbang is en natuurlijk, wie is er neergeschoten (mijn gok: Karin)?

Edit: Tom was wel duidelijk door Vermassen geïnspireerd met zijn onweerstaanbare drang.

Laatst bewerkt:
En had Tamara gewoon opgenomen, denkend dat het Dries was of had die Kleine effectief de telefoon van Dries vast?

Waarschijnlijk een onbekend nummer en dacht ze dat het de telefoon van het ziekenhuis was ofzo.

Ik vermoed ook dat het mentale oorlogsvoering zal zijn van Bob

Er liggen heel veel open verhaallijnen
Ik kijk uit naar volgend seizoen.

Terug
Bovenaan