Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat Dries betreft had ik de 1e x niet door dat dat een webcam madam was. Dacht dat het Judith was die tijdens haar pauze een …ahum… gaatje had gevonden.Vandaag in thuis:
- Het nieuw lief van de 17 jarige Britney, die bi is, zit met 2 andere hoofdpersonages te flirten over met wie van de 3 anderen hij het liefst in bed zou willen, aangezien hij gisteren zijn tshirt heeft uitgetrokken
- Tamara, de vrouw wiens gezin zopas helemaal uit elkaar gevallen is, doet ook haar suggesties met een grote glimlach!
- Rosa vertelt Karen over het vingerwerk van Waldek, om haar op te geilen
- Bob, die in scheiding zit met Tamara, trekt stiekem terug in bij haar en verrast haar met koken
- Karen voert een striptease show op om Tom op te geilen, terwijl die met zijn moeder Mens Erger Je Niet speelt. Morgen is haar proces.
- Dries gaat nog even "overwerken" voor de belangrijkste rechtzaak van zijn leven, zet wat zakdoekjes klaar, start de webcam en begint zich af te snokken
THUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIS
P.S. Dit is geen grap
Hij zei zelfs "Waldemar"Mijn naam is Waldek Kozinski
- 'laat me raden: Bulgarije'
![]()

Slaat nergens op.Vreemde wending met Vita vind'k. 't Is een beauty salon met ecologische producten en plots ontpopt zich dat tot een soort jongerencafé.
Tamara kan haar nog eens aanbieden als draagmoeder. Nu ze zo wulps is dan wel liefst op de natuurlijke manier, geen kunstmatig gedoe meer deze keer !Straks staat Nancy Dieter nog toe dat hij een kind maakt op een ander
Vennebos vibesMoet men door die besparingen de betere acteurs laten gaan om ze te vervangen door schoolverlaters ofzo?

Vennebos vibes![]()