Spijtig dat ze precies weer zoveel tonen. Ik heb de trailes (buiten de eerste teaser) vermeden, maar dan pakken ze als begin afbeelding van de laatste trailer wel Rainbow Road. Had dat liever gewoon in de film ontdekt dat een van de meest iconische stukjes Mario in de film zit.
 
Dat is tot dusver het enige "minpunt", met een film van maar een goede 90 minuten vrees ik dat er in de trailers al behoorlijk veel weggegeven is.
 
Chris Pratt klinkt in al deze trailers exact gelijk Chris Pratt altijd klinkt. Buiten een "WOOHOOW" kon er misschien niet veel moeite van af om echt gelijk Mario te klinken? :p

Geen Chris Pratt-hater voor alle duidelijkheid, maar het is zo obviously zijn stem. :D
 
Ik kijk hier wel naar uit, ik heb flarden van de trailer gezien, meestal kijk ik geen trailers. Maar dit lijkt mij wel leuk te zijn.
 
Onze kinderen zijn al compleet in de stemming. Compleet met zo een Mario en Luigi pet en snorretjes. Ik verwacht dan ook, goed of slecht, deze film dit jaar een dertig keer te zien. Al komt het nog niet in de buurt dan van de 2947 keer dat we onderhand Minions gezien hebben.
 
 
Ik heb me zo énorm hard geamuseerd met deze film. Nostalgie ten top, fuck al de critics met hun mening die duidelijk nog nooit in hun leven een Nintendo-controller hebben aangeraakt. De breuk tussen critici en publiek is op RottenTomatoes denk ik nog maar zelden zo groot geweest.

Is dit een film met een geweldige verhaallijn? Neen, absoluut niet. Maar het is gewoon 90 minuten genieten van Nintendo Easter Eggs, onschuldige grapjes, prachtige animatie, geweldige soundtrack en voor een keer geen politieke issues.

Zelfs de voice cast waar ik in het begin schrik van had, heeft een topprestatie neergezet (met uitzondering van Seth Rogen, die gewoon Seth Rogen is). Jack Black is zoals gewoonlijk fantastisch.

 
Vandaag ook gaan zien.
Op zich is het iets typisch illumination. Het sleept wat aan, het komt traag op gang, er zit geen tot weinig karakterontwikkeling in. Maar langs de andere kant ook eens geen 'liar-reveal-story', wat ook kan werken.
Als je maar een beetje fan bent is het geweldig natuurlijk. Al kan ik me niet ontdoen van het feit dat het toch voornamelijk aan (de) kinderen is gericht. Op zich niet erg, maar bvb mijn vrouw viel gewoon in slaap.
Ikzelf heb me wel geamuseerd. Het ziet er knap uit, het vloeit goed in elkaar en ik herken alle figuurtjes. Wat een nostalgie.

Oh en Jek Blek, hij is een absolute held in het stemacteren, maar kan ook niet vermijden dat er wat van hemzelf doorsijpelt in het figuur. Geweldige catchy song trouwens, mijn kinderen zongen het in de auto gewoon door. (zie clipje hierboven)
 
Laatst bewerkt:
Zondag met de zoon (5j) kijken, van de gelegeheid gebruik maken om eens 4DX uit te testen (heb 30% korting in Kinepolis dus betaal dan gelukkig niet de volle pot). Aangezien de originele Engelstalige versie wat moeilijker is met een kleuter, hoop ik dat de stemmencast in de Vlaamse versie ook meevalt.
 
Zondag met de zoon (5j) kijken, van de gelegeheid gebruik maken om eens 4DX uit te testen (heb 30% korting in Kinepolis dus betaal dan gelukkig niet de volle pot). Aangezien de originele Engelstalige versie wat moeilijker is met een kleuter, hoop ik dat de stemmencast in de Vlaamse versie ook meevalt.
Ben ook gaan kijken in het Vlaams (kindjes zijn 9 en 10) en viel heel goed mee hoor.
 
Gisteren gaan zien in 4dx, wat in deze film écht zijn geld waard is. Met mijn konepolis student card die ik al 10j heb en online elk jaar gewoon kan verlengen met mijn geboortedatum 1j te verlaten was het "maar" 16,70 euro. Maar echt elke euro waard.

Ik ben opgegroeid met nintendo. Mijn snes, n64, gamecube werken allemaal nog steeds. 1,5u gelachen. Heerlijke soundtrack, heerlijke easter eggs en een sublieme Jack Black.

Hopelijk komt er een vervolg, maar dat zal wel als je al 1 miljard hebt opgebracht op 1 maand.
 
 
Deze is nu al te huur en te koop. Maar ik ken mezelf nadien ga ik Mario games willen spelen lol
 
Terug
Bovenaan