Spijtig van chris pratt zeker. Maar enfin, we'll see. slechter als de oorspronkelijke film kan bijna niet :p
 
Ziet er visueel in elk geval geweldig uit. Ik kan al niet wachten om de deftige 4k hdr film op m’n oled tv te zien.

De humor zat, in deze teaser in elk geval, ook wel snor.

Ik ben alvast zeer benieuwd.

Voor de stem is het wat jammer dat Pratt zijn stem niet een klein beetje vervormt. Langs de andere kant zou een volledige film met de originele, hoge Mario stem ook alles behalve aangenaam zijn om 2 uur naar te luisteren.
 
Ben inderdaad wel fan. De scene met die penguïns, geniaal. Do you yield? Haha, nee... :ROFLMAO:

Wel raar dat de originele acteur wel in de credits staat vermeld

Die krijgt een cameo. Plus het is ook niet de originele originele acteur hé, in de tekenfilm uit de 80's had Mario een andere stem dan Charles Martinet. Mario heeft tot dusver in (bijna) alle games sinds Mario 64 niet meer dan wat geluidseffectjes en zeer korte reacties gehad he ("Let's-a-go")
 
niet meer dan wat geluidseffectjes en zeer korte reacties gehad he ("Let's-a-go")
Zijn magnum opus.
Dit spontaan ontdekken blijft nog altijd één van mijn leukere N64 herinneringen.

Martinet had echt wel een film kunnen dragen. En al zeker in de handen van de Minion animatie studio. Zonde.

Pratt's meerwaarde.. naambekendheid zeker? Oh well. Jack Black als Bowser is dan wel geniaal.
 
Denk dat je het héél mooi samenvat, hollywood-acteurs zijn al jarenlang, misschien wel decennia een manier geworden om reclame te maken voor je film, terwijl er eigenlijk betere stemacteurs zijn.

Ik denk wél dat Jack Black één van de meesters van beide (en andere) werelden is: zowel een goed acteur als een goed stemacteur.
Chris Pratt gaat zeker geen slechte job doen denk ik, want het is een goed acteur, maar dat tikkeltje extra om hem tot een geniaal stemacteur te maken heb ik (voorlopig) nog niet in hem gezien, maar wie weet: die mens kan groeien hé: in Parks & Rec tijden was het een komische everyday man (met wat kilo's te veel misschien zelf), nu is hij een Marvel-superheld...
 
Chris Pratt gaat zeker geen slechte job doen denk ik, want het is een goed acteur, maar dat tikkeltje extra om hem tot een geniaal stemacteur te maken heb ik (voorlopig) nog niet in hem gezien, maar wie weet: die mens kan groeien hé: in Parks & Rec tijden was het een komische everyday man (met wat kilo's te veel misschien zelf), nu is hij een Marvel-superheld...
Als Emmet in The Lego Movie vond ik hem wel echt goed!
 
Als Mario veel tekst heeft, lijkt het mij wel slim dat het niet met de stemacteur uit de game is. Dat is leuk voor enkele roepwoorden maar daarmee kan je geen conversaties doen toch.
 
Ziet er goed uit. Het lijkt er wel op dat ze all-in gegaan zijn met deze. Direct met yoshi island en mario kart erbij. Schiet weinig over om nog te verrassen met een 2de film. Wat op zich wel goed nieuws is.
 
Ziet er goed uit. Het lijkt er wel op dat ze all-in gegaan zijn met deze. Direct met yoshi island en mario kart erbij. Schiet weinig over om nog te verrassen met een 2de film. Wat op zich wel goed nieuws is.
bwoah ik mis toch wel de verwijzing naar dokter mario en ik zie ook geen golfparcours :(
 
Ziet er goed uit. Het lijkt er wel op dat ze all-in gegaan zijn met deze. Direct met yoshi island en mario kart erbij. Schiet weinig over om nog te verrassen met een 2de film. Wat op zich wel goed nieuws is.
Het is Mario. De volgende film kan hij gaan jagen op een magische meatball en het plot is al geklaard. Maar ze lijken inderdaad wel voor een vol avontuur te gaan.

Benieuwd of ze Detective Pikachu gaan kunnen overtreffen. Momenteel toch wel de Citizen Kane qua game verfilmingen.
 
ik denk niet dat je zomaar nog maar een italiaanse stem mag nadoen.
anders heb je de 'woke' beweging achter je

Mama mia
italianen zijn blank hé, dan is dat allemaal geen probleem.... vergeet ook geen 60 jaar aan oost europese villains gespeeld door amerikanen
 
Terug
Bovenaan