The Star Wars Universe

Waar ik echt niet over kan:

Even met een lightsaber uw eigen kapsel veranderen zodat iedereen denkt dat je je zus bent die toevallig hetzelfde kapsel heeft maar dan korter... Waanzin.
Ik heb het even opgezocht, echt verschrikkelijk.

Ep 6 was inhoudelijk weer heel traag. Weinig nieuwe info. En steeds als een personage op 't punt staat eindelijk eens iets te lossen, wordt hij toevallig onderbroken, en niet eens spectaculair:
Oh nee het licht gaat aan!
The Bold & The Beautiful kan er nog iets van leren...

Ze hadden deze reeks makkelijk in een film kunnen gieten. Maarja, moeilijker te melken zeker.

Waar ik me nog het ergst aan stoor is die stem van Sol. Precies of dien is altijd aant bleiten terwijl hij praat... verschrikkelijk

Heeft er vooral denk ik ook deels mee te maken dat die voordien geen (deftig) Engels kon.

Ep 6 was inhoudelijk weer heel traag. Weinig nieuwe info. En steeds als een personage op 't punt staat eindelijk eens iets te lossen, wordt hij toevallig onderbroken, en niet eens spectaculair:

Al de hele reeks wordt deze "techniek" toegepast en het is vreselijk, geen enkele plot setup is verder uitgewerkt, we weten niets meer over iets of iemand sinds aflevering twee, enorm frustrerend als kijker maar vooral erg amateuristisch.

Waar ik me nog het ergst aan stoor is die stem van Sol. Precies of dien is altijd aant bleiten terwijl hij praat... verschrikkelijk

Er wordt online ook vaak lyrisch gedaan over z'n acteerprestatie maar ik voel het niet, waarschijnlijk door z'n engels.

Hahaha, nu wil ik stiekem deze show nog kijken alleen om zo'n belachelijke scene te zien... hoe verzin je het...

Als dat de insteek is om te kijken ga je niet teleurgesteld zijn, het amateurtoneel van het theatergezelschap uit Langemarke-Poelkapelle zit beter in elkaar dan dit!

En dan hebben we het nog niet gehad over die snuffelende hamster :lol:

Episode 6 was idd oersaai en voegt kwasie niets toe, denkt dat ik ga stoppen met kijken tot alle episodes uit zijn, en dan nog zien ...
Die Sit als personage (buiten zijn vecht skills) is toch ook maar zwakskes zulle.

Nu hebben de Jedi hem OOK onrecht aangedaan zoals de heksenkabal. Maar wat? oh neen hoor, dat is top secret :laugh:

Ook geen kritische kijker hier

Een beetje indezelfde trend als The walking dead
Is altijd alles top ? Nee zeker niet

Maar hoe meer dingen in het universum hoe leuker ik het vind.
ga acolyte waarschijnlijk nooit herbekijken , maar blij dat er iets ipv niets.

Ook geen kritische kijker hier

Een beetje indezelfde trend als The walking dead
Is altijd alles top ? Nee zeker niet

Maar hoe meer dingen in het universum hoe leuker ik het vind.
ga acolyte waarschijnlijk nooit herbekijken , maar blij dat er iets ipv niets.
Neen, niets had absoluut beter geweest.

Nu we bijna aan het einde zijn vraag ik me af of al dat materiaal ook niet evengoed in 1 episode kon gestopt worden, we zijn precies aan het wachten op de big reveal die pas de allerlaatste minuten op het scherm verschijnt. En ik zou er, gebaseerd op de vorige afleveringen, ook niet al te veel van verwachten.

Het plot lijkt niet veel dieper te gaan dan hun animatiereeksen en de dialogen zijn ook zo "eenvoudig" opgezet. Op het einde van de reeks zal er wel een artikel komen dat ze nog ideeën hebben voor meerdere seizoenen, maar ben er zeker van dat dat al begraven is na de reactie op de eerste episodes.

Het is gewoon spacetwilight, echt geschreven door eek kip voor een kip

Muziek ondermaats, manier van in beeld brengen ook, en het verhaal hangt met haken aan elkaar
Gevechten zijn wel goed gedaan
De romance is zo cringe, en sorry maar buiten smilo ren is er echt niemand die goed aan het acteren is

Tegenwoordig (dit jaar) vind ik het maar flauw wat er uitkomt qua Star wars en Marvel content. Ik heb mijn disney+ stopgezet en zal het wel eens opnieuw activeren als het terug de moeite is. De meeste dingen die ik echt wil zien heb ik al gezien.

Het is gewoon slecht geacteerd. En dat in een serie dat 180 miljoen $ gekost heeft blijkbaar? De gemiddelde B-film is nog beter.

In 2023 had je nog Loki S2 , je had Ahsoka, je had The Mandalorean S3, dat was toch miljoenen keren beter dan wat er dit jaar uitgekomen is tot nu toe.

Laatst bewerkt:
In ep7 proberen ze het uit te leggen maar het is van een erbarmelijk niveau. Personages die keuzes maken waar je je van af kan vragen waarom. Het probleem is dat ze begonnen met een eindsituatie en dan de oorzaak erbij plakken maar denk niet dat het geloofwaardig is.

Er is het psychologisch fenomeen waar je je verleden anders herinnert om met een trauma te kunnen omgaan, maar dat is voor deze serie toch iets té diep qua insteek.

Tegenwoordig (dit jaar) vind ik het maar flauw wat er uitkomt qua Star wars en Marvel content. Ik heb mijn disney+ stopgezet en zal het wel eens opnieuw activeren als het terug de moeite is. De meeste dingen die ik echt wil zien heb ik al gezien.

Het is gewoon slecht geacteerd. En dat in een serie dat 180 miljoen $ gekost heeft blijkbaar? De gemiddelde B-film is nog beter.

In 2023 had je nog Loki S2 , je had Ahsoka, je had The Mandalorean S3, dat was toch miljoenen keren beter dan wat er dit jaar uitgekomen is tot nu toe.
same here, eerste streamingdienst die ik heb stopgezet. Ik kan het gewoon niet meer verantwoorden (plus ik vergeef ze nooit wat ze aan het doen zijn met de star wars lore)

In ep7 proberen ze het uit te leggen maar het is van een erbarmelijk niveau. Personages die keuzes maken waar je je van af kan vragen waarom. Het probleem is dat ze begonnen met een eindsituatie en dan de oorzaak erbij plakken maar denk niet dat het geloofwaardig is.

Er is het psychologisch fenomeen waar je je verleden anders herinnert om met een trauma te kunnen omgaan, maar dat is voor deze serie toch iets té diep qua insteek.

Ik had het op voorhand kunnen weten maar stiekem hoopte ik toch dat de langverwachte flashback alles zou verhelderen en een omslagpunt betekenen voor de serie maar ze hebben hier toch wel exact het tegenovergestelde gedaan.

Een half gebakken verklaring van het niveau "de hond heeft mijn huiswerk opgegeten" is wat we gekregen hebben. Alsook bedenkelijke uitwerking van de dialogen en personages hebben van deze aflevering een absoluut dieptepunt gemaakt.

De CGI was trouwens ook bedroevend, 180 miljoen goed besteed :sarcastic:

In deze aflevering zat toch meer recycle dan nieuw materiaal, niet? Ik vond er wel niks aan, want zo opzienbarend was het allemaal niet, toch?

In deze aflevering zat toch meer recycle dan nieuw materiaal, niet? Ik vond er wel niks aan, want zo opzienbarend was het allemaal niet, toch?

Deze had inderdaad gewoon episode 3 kunnen/moeten zijn. De verklaringen voor dat ganse debacle in die Coven was ook weer lachwekkend, personages hoeven niet perfect en afgelikt zijn maar door het belabberde schrijfwerk komen ze stuk voor stuk over als schlemielen.

Net de laatste twee afleveringen ingehaald. 6 was inderdaad oersaai, en 7, hoewel leuk dat we eindelijk wat dingen te weten komen, van een bedenkelijk kleuterniveau. Ik wou dat ik hier nooit aan begonnen was. :headshake:

Terug
Bovenaan