Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had beloofd samen te gaan zien met anderen dus moet nog wachten tot volgende week. Gaat moeilijk worden.Mijn verwachtingen voor een nieuwe Christopher Nolan liggen altijd belachelijk hoog. Dat is ergens oneerlijk, want na Oppenheimer vroeg ik me echt af hoe hij nog eens hetzelfde niveau van film uit zijn hoed kon toveren. Toch is dat exact wat The Odyssey voor mij doet. Niet door Oppenheimer te kopiëren, maar door een totaal andere soort film te maken die even spectaculair aanvoelt.
The Odyssey is een film over een man die naar huis wil, maar Nolan maakt daar geen simpele heldentocht van. Het is een soms beangstigende reis waarin elke stop iets zegt over koppigheid, verlies, verlangen...
- zaj
- Reacties: 2
- Forum: BeyondGaming News
De eerste keer dat ik hier zo een hoge score uitdeel denk ik![]()

Is ook een film die 10x beter tot zijn recht komt in de cinema. En ik ben zelf al redelijk verwend met een 5.1.2 atmos speaker setup en een 77 inch oledAmai, spectaculaire scores wel. Ik zou bijna goesting krijgen om naar de cinema te trekken.

Yup. Maar 3 zalen in heel Europa hebben dit. Dus echt een primeur om dat hier te kunnen meemaken. Voor Oppenheimer zijn er mensen indertijd van heel Europa naar Tsjechië en de uk gevlogen.IMAX 70mm enkel in Brussel zeker? Blijkbaar ook niet in Nederland? Vanuit Mol naar Brussel rijden om een film te gaan zien is nu wel wat overkill.

dit is wel de eerste film die volledig in imax gefilmd is. Maar idd artifacts moet je er inderdaad bijnemen. Bij mijn persvisie zat er ook een stofje recht in het midden waar de gezichten waren. Eerste 10 min mij dood aan ge ergerd en er na mij er over gezet.Ik vergelijk het een beetje met het debat analoog vynil vs digital flac in audio. Heiligschennis onder puristen/snobs ;p maar persoonlijk vind ik digitale laserprojectie een stuk beter dan analoge film projectie. Veel meer en veel helderdere kleuren en diepere zwarten, veel beter contrast. Nu al paar keer films in 70 mm gaan bekijken en altijd scheelt er wel wat en is de ervaring ondermaats. Zelf voor Interstellar ook ooit speciaal naar londen geweest om die daar in 70 mm te gaan meepikken maar ook daar was het beeld erg donker en had je regelmatig stof op de film.
Is het in beide? Zag voorlopig precies alleen maar in 70mmDie in brussel is sowieso wel fenomenaal eender of je nu analoog of digitaal IMAX gaat zien. Dat overweldigend grote scherm en die hun geluidsinstallatie. *chef's kiss
Beide projectors staan in dezelfde zaal dus ik vermoed dat ze hier enkel voor 70mm gaan, gezien daar meer vraag naar is en de ticketprijzen duurder zijn.Is het in beide? Zag voorlopig precies alleen maar in 70mm
Meh, ik ben 1 keer daar gaan kijken (naar Dunkirk), en zowel mijn compagnon en ikzelf waren niet niet buitengewandeld omdat het geluid zo belachelijk luid stond..Die in brussel is sowieso wel fenomenaal eender of je nu analoog of digitaal IMAX gaat zien. Dat overweldigend grote scherm en die hun geluidsinstallatie. *chef's kiss
Een Nolan film is altijd een kluwen aan formaten waar je maar moeilijk aan uit kan.Is het in beide? Zag voorlopig precies alleen maar in 70mm

In Brussel 70 mm IMAX is het sowieso 1.43:1 ik denk dat alle andere digitale imaxen in Belgie 1.90:1 zijn (niet echt zeker). En al de rest 2.39:1