DwightSchrute
Well-known member
Als het blijft verkopen, wat kan een reden zijn dan om hem uit de zaal te halen ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Andere films die uitkomen, er is dan zalen nodig om de nieuwe films in te spelen.Als het blijft verkopen, wat kan een reden zijn dan om hem uit de zaal te halen ?
IMAX gaat heus prioriteit geven aan The Odyssey omdat die gefilmd werd met hun eigen camera’s.Andere films die uitkomen, er is dan zalen nodig om de nieuwe films in te spelen.

best grappig want dat overaanbod van disney/marvel garbage is de reden dat de film/cinema industrie op zijn gat ligt.Cinemas hebben daar vaak wel niet zoveel in te kiezen. Disney staat erom gekend cinemas te verplichten om hun releases in de beste zalen te moeten draaien en anders volgende releases te weerhouden als ze dit niet doen. Spider Man Brand New Day, End of Oak Street, Dog Stars zullen allemaal wel IMAX releases krijgen maar die komen volgende weken al uit dus heel onwaarschijnlijk dat die Odyssey er al uit zouden duwen gezien de grote kosten die ze gemaakt hebben voor die oude analoge projector te renoveren en installeren.
Heel benieuwd voor het einde van het jaar. Als ze Avengers Doomsday de grote zaal geven ipv Dune Messiah klim ik op de barricades.![]()
You ‘n me both, palAls ze Avengers Doomsday de grote zaal geven ipv Dune Messiah klim ik op de barricades.![]()
Netflix en consorten sowieso de grootste boosdoener als je het mij vraagt. Side-by-side my assbest grappig want dat overaanbod van disney/marvel garbage is de reden dat de film/cinema industrie op zijn gat ligt.
+1 voor dune
vertel...Ongelooflijk hallucinant hoe iemand (of verschillende mensen, dat is up for debate) met hun verhalen nu nog zoveel impact hebben. De zaken die we te danken hebben aan de Oud-Grieken (ik gooi ze even op een hoopje) door oa dit boek en zoveel andere zaken is gewoon niet te bevatten.
vertel...
Meteen ook een afspraak bij de orthopedist geboekt? Hier toch liever in het midden of helemaal achteraan dan los vooraan.We gaan ook met een paar gasten gaan kijken in Brussel, begin augustus, rij 2
Kijk er naar uit!
FFSMeteen ook een afspraak bij de orthopedist geboekt? Hier toch liever in het midden of helemaal achteraan dan los vooraan.
Ondertussen tickets kunnen annuleren en nieuwe gekocht voor de week erna, deze keer écht achteraanMeteen ook een afspraak bij de orthopedist geboekt? Hier toch liever in het midden of helemaal achteraan dan los vooraan.

Betaald is toch betaald? Hoe kan je dat annuleren?Ondertussen tickets kunnen annuleren en nieuwe gekocht voor de week erna, deze keer écht achteraan
En ge moet nie denken dat die 2 andere gasten dat opgemerkt hadden he, dus goe dat gij iets zei![]()
![]()
Kinepolis bied simpelweg die optie aan.Betaald is toch betaald? Hoe kan je dat annuleren?
Via de Kinepolis helpdesk online.Betaald is toch betaald? Hoe kan je dat annuleren?