Album of the week The New Law - A Bull In The Woods

Ik denk dat het ook niet helpt dat ik momenteel de biografie van J Dilla aan het lezen ben en daardoor heel veel Dilla beats beluister.
J Dilla is dan ook meester in complex simplicity. Anders, of eerder het tegenovergestelde dan dit AOTW, begrijpbaar dat je moeite heb. die ga ik deze week eens terug wat meer opleggen, als pallette cleanser.
 
Amaai zo ziet ge hoe ver ik achter ligt met de AOTWs. Ik ontdek hier waarempel de origine van @NDEFCB zijn nickchange.
Toen @FlyingHorseman over acroniemen begon, vroeg ik met direct af of hij wel weet wat een acroniem is, vermits @CerumenCrevice er geen is.


Maar dus, hah !!! @NDEFCB / @CerumenCrevice zijn week ... de user waar ik waarschijnlijk het meeste mee scheel in muzieksmaak. Ondanks dat vond ik uw vorige AOTWs OK tot best goed.
Deze valt daar daar eigenlijk perfect onder. Ik had dezelfde gewaarwording als @Bauhaus:
Morricone goes electronics, leuke dromerige achtergrondmuziek maar het klinkt allemaal nogal braaf.

Er zit vanalles wat door elkaar geklutst, maar meestal stoort het niet. Tegen het einde van Mask of Abandon werd het mij wel even teveel "bliep bliep bloep ik duw op wat knopjes" voor mijn goesting, en het "verkapte" ritme van Lusus Nature trek ik ook minder. Net zoals mijn stoelgang heb ik het liever wat vloeiender
Maar daarbuiten: Ik vind het leuk, de electronische western mellow jazzy balzer-focussed film-muziek staat mij wel aan :coolbrows:.

Coole cover ook !



Om de 1 of andere reden deed het mij vaak denken aan Short Change Hero, maar nu ik er opnieuw naar luister is dat helemaal niet terecht (goed nummer wel trouwens):
 
Amaai zo ziet ge hoe ver ik achter ligt met de AOTWs. Ik ontdek hier waarempel de origine van @NDEFCB zijn nickchange.
Toen @FlyingHorseman over acroniemen begon, vroeg ik met direct af of hij wel weet wat een acroniem is, vermits @CerumenCrevice er geen is.
net acroniem eens gegoogeld , NDEFCB is er toch een?
CerumenCrevice niet nee.
Huidige nickname steekt mij al tegen ondertussen, dus suggesties welkom.
Maar dus, hah !!! @NDEFCB / @CerumenCrevice zijn week ... de user waar ik waarschijnlijk het meeste mee scheel in muzieksmaak. Ondanks dat vond ik uw vorige AOTWs OK tot best goed.
Deze valt daar daar eigenlijk perfect onder. Ik had dezelfde gewaarwording als @Bauhaus:


Er zit vanalles wat door elkaar geklutst, maar meestal stoort het niet. Tegen het einde van Mask of Abandon werd het mij wel even teveel "bliep bliep bloep ik duw op wat knopjes" voor mijn goesting, en het "verkapte" ritme van Lusus Nature trek ik ook minder. Net zoals mijn stoelgang heb ik het liever wat vloeiender
Maar daarbuiten: Ik vind het leuk, de electronische western mellow jazzy balzer-focussed film-muziek staat mij wel aan :coolbrows:.

Coole cover ook !
volledig mee inkomen, hoewel ik liever dense excretum heb dat nipt te groot is voor uw holleke (niet mijn).
Om de 1 of andere reden deed het mij vaak denken aan Short Change Hero, maar nu ik er opnieuw naar luister is dat helemaal niet terecht (goed nummer wel trouwens):
goed nummer inderdaad. vibeke.
niet echt dezelfde vibe als het album, eigenlijk :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Hmmm jullie zijn behoorlijk streng voor deze. Misschien omdat ik niet thuis ben in het genre kon ik dit album wel appreciëren. Luistert aangenaam en blijft toch voldoende interessant. Met de Western deuntjes begon ik spontaan mee te fluiten.
 
Terug
Bovenaan