Fictie Podcast The Leviathan Chronicles

Insaner

Member
TLC_cover-1.jpg
Een geavanceerde en experimentele duikboot van de chinezen vaart geruisloos door de Marianentrog.
Ze loopt schade op in de nauwe ravijnen en probeert koste wat kost haar missie te volbrengen.
Een Amerikaanse duikboot merkt ze op en vuurt torpedo's af op een onbekend vaartuig die vreemde signalen uitzend.
Een jaar later is er een ontmoeting tussen een CIA agent en iemand van een uiterst clandestiene arm van de CIA over het voorval.

Full cast audiodrama en zeker de moeite waard.
Verhaal steekt goed ineen en de cast en geluidseffecten zijn van hoogstaande kwaliteit.

https://www.leviathanchronicles.com/
Beschikbaar op alle kanalen.

Taal : Engels
 
Een tijdje geleden per ongeluk hier eens mee begonnen. Ik zocht iets tussendoor, in mijne auto zag ik maar 10 afleveringen staan. Dus eraan begonnen met het gedacht dat het maar 10 afleveringen waren.

Het verhaal leek op het eerste zicht niet zo mijn ding, maar uiteindelijk toch content dat ik ben blijven luisteren. Nu net seizoen 1 af.

De stemmen zijn aangenaam om naar te luisteren, zeker in combinatie met de effecten. De after-talk met de maker van de podcast is meestal niet zo interessant en wordt vaak geskipt.
 
seizoen 1 ook geluisterd, maar voor 1 of andere reden vlotte seizoen 2 niet echt, na een paar afleveringen reeds mee gestopt. Binnenkort misschien eens herpakken, want vond seizoen 1 wel de moeite
 
Terug
Bovenaan