The Last of Us

The Last of Us Part I

Ik wacht wel geduldig af tot hem max 40 euro kost, dan koop ik deze wel voor de easy platinum. (Serieus, wtf, deze platinum is echt wel easy in vgl met de vorige versies, niks hard, niks survivor)
Klopt. Kunt het op het eenvoudigste uitspelen in principe voor de platinum, al heb je daar volgens mij niks aan.

Ik vraag me echt af wie dit beslist heeft voor een remake te maken.

Niemand maar ook niemand vroeg hier toch om of heb ik iets gemist?
Ze geven zoveel budget hieraan sowieso maar elke echte gamer die fan is van dit genre heeft dit toch al gespeeld?

Ze geven zoveel budget hieraan sowieso maar elke echte gamer die fan is van dit genre heeft dit toch al gespeeld?
Dit is toch echt al veel aan bod gekomen... Pc gamers, nieuwe gamers, mensen die de show gezien hebben, die hards,... Naughty dog is met meerdere projecten bezig, factions gaat huge zijn, en dan nog een project van Druckman. Komt goed, ook voor degene die deze remake niet wilden...

Extra centjes wanneer de tv show uitkomt. Meer volk dat de games voor het eerst gaan spelen

echte venten hebben de ps3 en ps4 platinum

FbgTSe_WAAAuJny

nu ist wachten tot ze hier commentaar gaan hebben op mijn jumping burrito trophies zeeee :unsure:

Digital foundry analyse gezien, grafisch toch echt een enorme upgrade. Blijkbaar is er aan de gameplay toch ook behoorlijk wat veranderd. Geen 70€ waard maar ga hem later toch nog eens binnen halen.

Hoe heb jij hem geplat? Eerst gewoon gespeeld en nadien cleanup?
Heb direct een spoilervrije collectible guide gebruikt. Er zijn wel enkele extra dialogues dus die zelf moeten zoeken.

Naar de andere trophies niet gekeken. Sommigen popten vanzelf, andere via chapter select achteraf gedaan.

Heb direct een spoilervrije collectible guide gebruikt. Er zijn wel enkele extra dialogues dus die zelf moeten zoeken.

Naar de andere trophies niet gekeken. Sommigen popten vanzelf, andere via chapter select achteraf gedaan.
Je kan dus perfect via chapter select terug keren voor gemiste jokes etc?

Ik vind 70 euro ook best stevig. Verrast dat deze een 10/10 review kreeg, maar het originele spel zou wel een 10/10 verdienen vind ik. Of toch minstens een 9.

Ik zat persoonlijk niet echt te wachten op de remake, en ik denk ook niet dat ik deze binnenhaal, zelfs bij een sale. Ik heb deze ook nog maar vorig jaar uitgespeeld. Maar het is wel goed voor mensen die het nog niet gespeeld hebben of het opnieuw willen spelen 9 jaar later, en dat er ook een PC-release uitkomt.

Persoonlijk kijk ik liever uit naar nieuwe projecten of nieuwe IP's zelfs. Maar moet wel zeggen dat het ook goed is dat er een keer een deftige remake kan gemaakt worden. Toch veel gezien dat niet goed liep, vraag maar aan Rockstar bijvoorbeeld.

Ik heb daarnet op reddit een paar comparison screenshots gezien, gemaakt door een gebruiker, en deze vond ik veel straffer en duidelijker qua grafische upgrade in vergelijking met wat Naughty Dog tot nu toe naar buiten heeft gebracht. Nu jeukt het bij mij toch wel erg hard om opnieuw in deze te duiken.

lUcN1ri.png

uZx6OR2.png

TNQFncT.png

woRDbRg.png

Ik heb er ook veel zin in maar geen zin om 80 Euro neer te leggen voor een "oude" game, want ik heb het origineel en de remaster ook al gekocht. Ik wacht wel af tot het max 40 Euro kost.

Ik heb daarnet op reddit een paar comparison screenshots gezien, gemaakt door een gebruiker, en deze vond ik veel straffer en duidelijker qua grafische upgrade in vergelijking met wat Naughty Dog tot nu toe naar buiten heeft gebracht. Nu jeukt het bij mij toch wel erg hard om opnieuw in deze te duiken.
De graphics zijn gewoon fenomenaal. Ongezien bijna.

Terug
Bovenaan