The Last of Us

The Last of Us Part I

bepaalde levels gaan toch echt beter zijn vermoed ik. ik de k maar aan de basement, de sneeuw, het hospitaal en de sewers met henry. belichting, snow physics en HDR (from the ground up) maken echt veel voor de visuals en sfeer.

Twee keer gekocht en uitgespeeld ook hier (PS3 + PS4). Ik ben wel iemand die altijd de beste versie wilt van een spel (of een film) dus ja ik zou hem wel kopen maar NIET aan zo'n prijs. Een correcte prijs had 30 euro geweest ofzo. Maximum 39.99... zoals GTA5 op PS5 bv... Maar ja. Als Naughty Dog mijn geld wilt zullen ze nog lang mogen wachten.
Idd

ik moet nu ook wel toegeven dat ik eigenlijk niks meer weet van de game, echt waar 😅 ook na 2x te spelen. Zwart gat over de story enzo
Maar de prijs verhindert me idd een nieuwe aankoop, bij 40-50 direct. Nu voelt het als dure melk uit een koeienstal (uitmelken)

Knap dat ze het kunnen wel bij Naughty. eigenlijk gans nieuwe game.
Ik dacht bij Uncharted bundel (ps5 games); niet zo veel betaals te hebben 🤔

Gisteren opnieuw begonnen aan Part II. Op release niet verder geraakt dan Seattle Day 1.
Voordeel natuurlijk dat het nu op PS5 aan 60fps loopt.
Tegen dat ik daar mee klaar ben, is de remake misschien al wel tegen een lagere prijs beschikbaar.
Het begint wel te kriebelen om Part I te spelen. Ik ben op PS4 ook maar 1 keer door het verhaal gegaan dus ben ook enorm veel vergeten.
Echter gezien de enorme backlog en de keuze om enkel nog maar digitaal te kopen is toch moeilijk te verantwoorden om er nu €80 aan uit te geven.

Ik heb hem besteld in GM via de inruildeals nog 40€
2 oudere games ingeleverd en heb nog een voucher staan van 7,5€
dus zal de game goedkoop aangekocht kunnen worden

Met alle respect het is een top game maar hij is al een keer geremasterd geweest op ps4, ok nu zijn er wel duidelijk meer inspanningen gedaan.

Maar het is gewoon te veel voor mensen denk ik op ps3, ps4 en nu ps5 en de volle pot max 40 was ideaal.

Met alle respect het is een top game maar hij is al een keer geremasterd geweest op ps4, ok nu zijn er wel duidelijk meer inspanningen gedaan.

Maar het is gewoon te veel voor mensen denk ik op ps3, ps4 en nu ps5 en de volle pot max 40 was ideaal.
Het meermaals heruitbrengen heb ik eigenlijk geen problemen mee tbh, zolang het maar de moeite is om een nieuwe versie te maken. Als je TLOU1 vergelijkt met Skyrim en GTA5, van die 3 vind ik dat TLOU het eigenlijk het best gedaan heeft en meeste moeite ingestoken heeft.

Los hiervan, de pricing van het product is wel compleet belachelijk dit is inderdaad gewoon een €40, max €50 game op release. Of ze hadden TLOU 2 wat moeten oppoetsen en als een pack verkopen samen voor €80, dat had ik ook nog begrepen...

Moest Sony nu voorbeeld een statement maken. Van kijk gamers jullie hebben gelijk deze game moet maar 49,99 euro kosten zouden ze super veel respect krijgen van iedereen. Ik zou dat toch doen als bedrijf :D

Moest Sony nu voorbeeld een statement maken. Van kijk gamers jullie hebben gelijk deze game moet maar 49,99 euro kosten zouden ze super veel respect krijgen van iedereen. Ik zou dat toch doen als bedrijf :D

Dan gaan veel mensen denken van "omg als we hen genoeg spammen zullen ze luisteren" en worden ze volledig bedolven onder spamberichten.

Ik ben het ermee eens dat 70/80 euro teveel is. 50 euro was ideaal geweest (maar ook dan zou er veel gejank zijn). Maar ik begrijp niet dat men zo blijft kakken daarover op het internet. En ik bedoel in het algemeen he. Niet specifiek iemand ofzo. Maar tegenwoordig is er alleen maar aandacht op het negatieve. Zeker als we over naughty dog praten. Die hebben een 🎯 op hunne kop.
Dadde. Waar is den tijd, maanden voor release van part II, dat er zoveel spoilers verschenen en ze de game volledig afbraken nog voor hij uit was.

En wanneer loopt het embargo af? Of wanneer komt de review online?
Nooit uw profielfoto veranderen hé. Jij doet me er altijd aan herinner dat 'Disco Elysium' bestaat en ik dat eens moet aankopen.

Zeker doen! Voor mij 1 van de allerbeste allertijden!
Amai! Het spreekt me gewoon aan omdat ik, enkel gebaseerd op screenshots, een nostalgisch gevoel krijg van jaren geleden toen ze nog veel zo'n PC games maakten. Zo'n games vind je niet veel op console. Enkel en alleen daarom wil ik het al eens proberen.

Ma goed, volledig offtopic natuurlijk.

Ik wacht wel geduldig af tot hem max 40 euro kost, dan koop ik deze wel voor de easy platinum. (Serieus, wtf, deze platinum is echt wel easy in vgl met de vorige versies, niks hard, niks survivor)

Terug
Bovenaan