The Last of Us

The Last of Us Part I

Ik ga deze laten voorbij gaan op release denk ik, tenslotte al 2x gekocht en uitgespeeld. En toch flink overpriced, in sale mss wel (maar max 30€)
Wat een rip-off inderdaad, verschoot ff toen ik zag dat ze hier 80 euro voor durven vragen. Denk dat de verkoop wel eens kan tegenvallen als je ziet hoeveel dislikes ze krijgen op hun youtube trailers. Ook ziet het originele spel er voor mij nog meer dan goed genoeg uit eigenlijk.

Wat een rip-off inderdaad, verschoot ff toen ik zag dat ze hier 80 euro voor durven vragen. Denk dat de verkoop wel eens kan tegenvallen als je ziet hoeveel dislikes ze krijgen op hun youtube trailers. Ook ziet het originele spel er voor mij nog meer dan goed genoeg uit eigenlijk.
Gelukkig kunnen mensen nog altijd voor zichzelf kiezen of ze het spel op launch kopen, of achteraf in discount kopen of helemaal niet kopen.
Je hebt de die hards, die het sowieso kopen, al hebben ze het al 2x gekocht, zoals mij. Je hebt binnenkort de pc gamers die het gaan kopen. Je hebt de nieuwe gamers die via de tv show deze game gaan willen uitproberen. Je hebt de gamers zoals ik al zei, die eventjes afwachten en dan opnieuw eraan beginnen zodra het spel goedkoper is.
In ieder geval, gelukkig kunnen we doen wat we willen. Niemand MOET dat spel op launch kopen...

mr-bean-waiting.gif

Zeker voor een heruitgave zoals deze staan ik ook niet te springen voor een aankoop op release dag. Zal deze wel aankopen op een geschikt moment zoals een koude winterdag 🥶

Ik ben het ermee eens dat 70/80 euro teveel is. 50 euro was ideaal geweest (maar ook dan zou er veel gejank zijn). Maar ik begrijp niet dat men zo blijft kakken daarover op het internet. En ik bedoel in het algemeen he. Niet specifiek iemand ofzo. Maar tegenwoordig is er alleen maar aandacht op het negatieve. Zeker als we over naughty dog praten. Die hebben een 🎯 op hunne kop.

Voor iemand die dit voor het eerst speelt, zoals ik, is het nochtans een aanvaardbare prijs. Als je het al op PS3 en PS4 hebt gespeeld, dan, jah...

Twee keer gekocht en uitgespeeld ook hier (PS3 + PS4). Ik ben wel iemand die altijd de beste versie wilt van een spel (of een film) dus ja ik zou hem wel kopen maar NIET aan zo'n prijs. Een correcte prijs had 30 euro geweest ofzo. Maximum 39.99... zoals GTA5 op PS5 bv... Maar ja. Als Naughty Dog mijn geld wilt zullen ze nog lang mogen wachten.

Twee keer gekocht en uitgespeeld ook hier (PS3 + PS4). Ik ben wel iemand die altijd de beste versie wilt van een spel (of een film) dus ja ik zou hem wel kopen maar NIET aan zo'n prijs. Een correcte prijs had 30 euro geweest ofzo. Maximum 39.99... zoals GTA5 op PS5 bv... Maar ja. Als Naughty Dog mijn geld wilt zullen ze nog lang mogen wachten.
Er is wel e pak meer werk is deze remake gestoken dan GTA 5 ps5 versie. 50 euro was correct geweest. Ma bon, het is wat het is, iedereen maakt voor zichzelf uit hoe of wat.

Terug
Bovenaan