The Elder Scrolls Online

MMORPG PC PS5 PS4 XBOX The Elder Scrolls Online

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
teso.png


release: 4 april 2014
genre: MMORPG
dev: ZeniMax Online Studios

The Elder Scrolls Online.

Experience an ever-expanding story across all of Tamriel in The Elder Scrolls Online, an award-winning online RPG. Explore a rich, living world with friends or embark upon a solo adventure. Enjoy complete control over how your character looks and plays, from the weapons you wield to the skills you learn – the choices you make will shape your destiny. Welcome to a world without limits.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog is opnieuw aan het spelen met dat ik de Blackwood trailer zag. Vergeet altijd hoe fun het eigenlijk is om te doen ^^

Kmoet gewoon nekeer tegoei kijke naar welke class ik wil spelen. Mijn Magplar is momenteel men main. Fun to play, easy Maelstrom Arena etc maar toch is nekeer tegoei zien naar welke classes "OP" zijn.

Tis midyear mayhem momenteel, vandaag toch mooi 130k Alliance points behaald, so that is not too shabby
 
Ik ben samen met 2 vrienden ook opnieuw beginnen spelen we misbruiken het als co op game. Tot nu toe echt verslavend voor mij.
 
Tijd gespeeld als warden, max lvl gehaald maar uiteindelijk afgehaakt omdat ik de indruk had dat ik mijn bis gear enkel door craften kon krijgen. En dat craften leek enorm veel tijd te vragen. Unsure of ik het allemaal wel goed door had, misschien zijn er wel betere manieren om goeie gear te krijgen.

Ik had ook meer het gevoel dat dit een singleplayer met wat multiplayer elementen was dan een MMORPG. Maar dat kan beter worden door een goeie guild te vinden. Enjoyed it, maar uiteindelijk toch laten liggen om terug te keren naar WoW.
 
Ik ben samen met 2 vrienden ook opnieuw beginnen spelen we misbruiken het als co op game. Tot nu toe echt verslavend voor mij.
PC bezig of PS4/XBOX? Tis idd wel fun, ik ben nu solo bezig maar ga binnekort is wa bezig zijn voor group content
Tijd gespeeld als warden, max lvl gehaald maar uiteindelijk afgehaakt omdat ik de indruk had dat ik mijn bis gear enkel door craften kon krijgen. En dat craften leek enorm veel tijd te vragen. Unsure of ik het allemaal wel goed door had, misschien zijn er wel betere manieren om goeie gear te krijgen.

Ik had ook meer het gevoel dat dit een singleplayer met wat multiplayer elementen was dan een MMORPG. Maar dat kan beter worden door een goeie guild te vinden. Enjoyed it, maar uiteindelijk toch laten liggen om terug te keren naar WoW.
Depends a bit, BIS is meestal van de trail gear, het craften daarvan is vooral om het goud te maken, waarvoor je eigenlijk die upgrade items nodig hebt.
Crafted gear is meestal redelijk goed en kan je enorm ver mee raken maar als je het zelf wil gaan craften kost het idd redelijk wat tijd. Luckily genoeg volk around da daarmee kunnen helpen. Ik kan bvb zo goed als elke trait crafte. Ben momenteel een paar nog aan het researchen, maar die duren like 27 dagen vooraleer die research done is xD
 
IK zit op PC : ben stamcro gerolled ( daarvoor stamplar) @Fantasmo71 als je me wil adden , doe meestal pvp maar ik wil me meer gaan focusen op pve ^^
 
Tijd gespeeld als warden, max lvl gehaald maar uiteindelijk afgehaakt omdat ik de indruk had dat ik mijn bis gear enkel door craften kon krijgen. En dat craften leek enorm veel tijd te vragen. Unsure of ik het allemaal wel goed door had, misschien zijn er wel betere manieren om goeie gear te krijgen.

Ik had ook meer het gevoel dat dit een singleplayer met wat multiplayer elementen was dan een MMORPG. Maar dat kan beter worden door een goeie guild te vinden. Enjoyed it, maar uiteindelijk toch laten liggen om terug te keren naar WoW.
Je kan ook gold farmen en ze kopen bij guildtraders
 
Forumkonijn heeft The Elder Scrolls Online bijgewerkt met een nieuwe update:

The Elder Scrolls Online: Console Enhanced op komst


Lees meer over deze update...
 
IK zit op PC : ben stamcro gerolled ( daarvoor stamplar) @Fantasmo71 als je me wil adden , doe meestal pvp maar ik wil me meer gaan focusen op pve ^^
Uw reply blijkbaar gemist. ik speel niet op pc dus adden lukt niet of is er Cross play?
 
Uw reply blijkbaar gemist. ik speel niet op pc dus adden lukt niet of is er Cross play?
Geen crossplay spijtig genoeg. Realms zijn verdeelt over console/pc en dan nog is NA en EU

Vanaf gisteren nieuw event. 3 tickets per dag gewoon door taart te eten, easy :eek:
 
Gisteren in een impuls de CE van Blackwood gekocht met alle DLC included en tegelijk ook een ESO plus genomen voor 3 maanden :).

Zijn er nog mensen die deze spelen?
Op welke server zitten jullie?

*edit*
Mijn intentie is om deze solo te gaan spelen, alsof het een singleplayer game zou zijn.
Maar zou misschien handig zijn om samen sterke bosses ofzo te kunnen tackelen :)
 
Gisteren in een impuls de CE van Blackwood gekocht met alle DLC included en tegelijk ook een ESO plus genomen voor 3 maanden :).

Zijn er nog mensen die deze spelen?
Op welke server zitten jullie?

*edit*
Mijn intentie is om deze solo te gaan spelen, alsof het een singleplayer game zou zijn.
Maar zou misschien handig zijn om samen sterke bosses ofzo te kunnen tackelen :)
Der zijn geen verschillende servers gewoon EU en NA

Ik speel het nog af en toe. Reminds me da ik men daily van blackwood moet doen voor men event ticket :D
 
Vorige week begonnen met ESO.
Was Skyrim aan het installeren en kwam dan met het gedacht: Hoe nice zou het niet zijn om dit samen te spelen met vrienden?
Toen herinnerde ik me dat ik 3 jaar geleden ofzo eens ESO gekocht had.
100GB download en een tiental uur gametime verder and I'm liking it!
Speelt super smooth, veel content en zoveel leuker dan New World dat ik een 30-tal uur gespeeld heb.
Enkel enorm overwhelming de eerste uren.
Zijn er mensen die nog spelen?
 
Moet hier ook eens verder mee gaan.
Met Elsweyr gestopt nadat ik alle solo content had gedaan tot dat punt. :p

Heb wel zin om eens opnieuw met nightblade te beginnen.
 
Vorige week begonnen met ESO.
Was Skyrim aan het installeren en kwam dan met het gedacht: Hoe nice zou het niet zijn om dit samen te spelen met vrienden?
Toen herinnerde ik me dat ik 3 jaar geleden ofzo eens ESO gekocht had.
100GB download en een tiental uur gametime verder and I'm liking it!
Speelt super smooth, veel content en zoveel leuker dan New World dat ik een 30-tal uur gespeeld heb.
Enkel enorm overwhelming de eerste uren.
Zijn er mensen die nog spelen?
Ik speelde vroeger op en af maar de laatste jaren is er te weinig vernieuwing in het spel gekomen om mij verder te doen spelen. Zoals @?therapy? ben ik ook gestopt tijdens Elsweyr. Al enkele jaren is er een vast release stramien waar je 1 grote en 1 kleine story campaign krijgt en 2 dungeon DLCs. Ik zou eigenlijk liever hebben dat ze de combat eens moderniseren, de overworld uitdagender maken en wat variëteit in de quests steken.

Als nieuwe speler heb je wel veel content om van te genieten, inderdaad. Mijn post lijkt vrij negatief maar ik heb wel veel plezier eraan beleefd.
 
Komende van New World vind ik deze combat vele malen beter. En al zeker de variatie in quests vergeleken met WoW, SWTOR en zelfs het bejubelde FFXIV. Bij deze laatste ben ik voorbij de base game geraakt. Expansions nog niet gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen.

Ik speel momenteel als Necromancer. Had eerst een Dragonknight gemaakt maar merkte dan op dat ik het casten leuker vond dan close combat.
 
Terug
Bovenaan