The Beyond Quiz | Juni

jun.jpg

De enige echte Beyond Quiz!​

Het is weer tijd voor de enigste examen dat er echt toe doet! Dus laat je kennis maar snel zien in onze derde quiz van het tweede trimester!

Doe hier mee met de quiz!

Wanneer?​

Elke 15e van de maand komt de quiz online en loopt tot het einde van de maand
Voor deze maand is het dus tot 30 juni (23:00)

Regels​

1 deelname per lid.
Antwoorden verklappen leidt tot onmiddellijke diskwalificatie en 0 punten voor deze ronde.
Bij meerdere inbreuken kan dat tot een ban of diskwalificatie voor verdere quizzen leiden.
Elke 3 maanden reset.
Elk trimester een winnaar (over die 3 quizzen heen).
Elk jaar een winnaar (van de 4 beste scores samen geteld - 1 per trimester).

Het algemene wedstrijdreglement van BeyondGaming is ook van toepassing.

Algemeen klassement 2021
Algemeen klassement 2022
Algemeen klassement 2023
Algemeen klassement 2024

Vanaf vandaag staat er ook een kleine addendum aan de start van de quiz:
PS: Hierboven zou de cover-afbeelding van deze quiz moeten ingeladen zijn. Indien je deze niet ziet => NIET verderdoen op het toestel waarop je nu zit maar probeer een andere browser/toestel/netwerk (anders ga je puur moeten gokken op de quiz vragen). Vanaf dat je de quiz start, start ook de berekening van je score.
Een gewaarschuwd persoon is er twee waard!

Indien je géén afbeelding ziet en het vervolg van deze zin is geen chinees voor jou: doe ons es een plezier en kijk in je "Ontwikkelaarshulpmiddelen" tool van jouw browser (tabblad netwerk, filter op afbeeldingen van het domein "i.ibb.co" welke foutmelding je krijgt, alsook het toestel/browser waarmee je dit voorhebt.

Evenveel juiste antwoorden als de eerste plaats, minder speeltijd en toch tweede... haha.
Misschien is het voor jou duidelijk, maar voor andere lezers: als je binnen de 5 seconden fout antwoordt op een vraag, krijg je giscorrectie. Hoe sneller je fout antwoordt, hoe meer giscorrectie. Daarom kan je toch lager uitkomen dan de eerste plaats.

Joepie de eerste keer winst :)
Maar Ik denk dat er een foutje zit bij vraag 4 ?

Ik heb A geantwoord en het juiste antwoord zou A zijn volgens de correctie? Maar ook 0 deelnemers hebben die vraag juist :p

Joepie de eerste keer winst :)
Maar Ik denk dat er een foutje zit bij vraag 4 ?

Ik heb A geantwoord en het juiste antwoord zou A zijn volgens de correctie? Maar ook 0 deelnemers hebben die vraag juist :p
Oh wow goed opgemerkt, er was inderdaad een zéér sneaky copy/paste foutje geslopen in de antwoordensleutel, heb het gefixed! Gelukkig voor jou blijf jij wel op #1 :D

Terug
Bovenaan