Tennis

Verrassend en langs de andere kant toch ook niet... Misschien dat ze na 5 jaar wel weer ineens goesting krijgt om te spelen.
Haar tweede deel na haar comeback was wel indrukwekkend en ik zag haar ook wel graag spelen! Staat ook wel echt boven de rest van de top-10... daar kunnen nu zo'n 5-6 speelsters nummer 1 worden.

Ze was ook al eens een jaar gestopt als junior dacht ik. Je weet als buitenstaander nooit wat er écht speelt maar vroeg of laat zie ik die wel nog een ash-back maken.

Nu nog Osaka😜

Ze was ook al eens een jaar gestopt als junior dacht ik. Je weet als buitenstaander nooit wat er écht speelt maar vroeg of laat zie ik die wel nog een ash-back maken.

Nu nog Osaka😜
t schijnt kan ze een potje golfen ook. Heeft zo het australische cricketteam gehaald ook :D .

Goffin wint nog eens vlotjes een match op een ATP tornooi met 6-2 6-3 van Carballes Baena. Was toch al van Montpellier geleden toen hij nog wist te winnen van Bonzi. Volgende ronde tegen Carreno Busta.

Bergs is deze week z'n titel aan het verdedigen in Lille. Staat kwartfinale telkens na een driesetter tegen Hoang en Lokoli... Zag daar ook een wildcard voor Beaupain maar die werd droogjes weggespeeld door Lokoli.

Tegenwoordig al een succes als er een man door de challenger qualies geraakt...
Gisteren 1 op 4 voor de Belgen

Ja triestig, Bergs dan ook maar nipt gewonnen tegen iemand buiten de top-1000. De progressie die hij vorig jaar rond deze tijd maakte, lijkt wat te zijn gestagneerd momenteel.

Bergs verliest en zakt naar 225
Zal nog krap worden voor de RG qualies
Hij heeft ondertussen wel de kwartfinales gehaald in Saint Brieuc.
Hij stijgt nu terug naar plaats 208 (Het is nog niet geupdate op de live atp ranking site), dus het kan nog ..

Thiem speelt ook nog eens en er zit nog veel roest op precies. Nog veel werk voor RG
Ja was niet best, maar testte nadien positief op corona, dus dat kan wel een reden geweest zijn.
Hij heeft ondertussen wel de kwartfinales gehaald in Saint Brieuc.
Hij stijgt nu terug naar plaats 208 (Het is nog niet geupdate op de live atp ranking site), dus het kan nog ..
Komt goed uit dat Safiullin forfait geeft, dan kan Bergs zijn enkel nog wat laten rusten. Blijkbaar omgeslagen in z'n laatste match in de kwalificaties. Niks gescheurd, gelukkig enkel beetje verrokken.

Doet haar nieuwe nummer 1 alle eer aan idd. Lijkt me tegen Osaka ook de meeste kans te hebben op de titel.

Alcaraz gaat ook weer lekker! :clap: Halve finale tegen Hurkacz... dat is toch een betere match up dan Nadal, dus meer kans op z'n eerste Masters 1000 finale. Hopelijk wel nog fris genoeg!

Ben wel fan van dat meisje (Swiatek), altijd positief ingesteld en nul kapsones, zo hoort het.
Medvedev en Zverev volgens mij nog lang niet op het niveau van the big 3, verliezen teveel matchen die ze in feite niet mogen verliezen.

Kecmanovic ook grote stappen gezet sinds hij met Nalbandian samenwerkt, had even goed kunnen winnen van Alcaraz.

Hij is zelf (licht) gekwetst.
Bergs denkt: "Zou ik forfait geven? Neen wacht, de tactiek is om te wachten tot de 'last minute' en eerst te zien of de tegenstrever geen forfait geeft .. !"

(Grapje - spoiler!)
Journalist: proficiat u hebt het toernooi gewonnen!
Bergs: Echt? Sorry ik was moe na een avondje uit, ik ben in slaap gevallen en ik heb blijkbaar dagenlang geslapen. Bedankt voor de melding! :laugh:

Hij moet sowieso wel spelen morgen, al is het maar 1 game. Want stel nu dat hij om 1 of andere reden w/o geeft, dan krijgt hij die punten van de 2 vorige rondes niet.
Kan revanche nemen voor Lille tegen Halys, toen verloren in 3-setter

Terug
Bovenaan