Tennis

Go-go-go Djole! Gerechtigheid is geschied. 🇷🇸
🎾
Gerechtigheid? Kerel is niet gevaccineerd en heeft geen geldig visum. Heeft gewoon hoeresjance dat Tennis Australia enorm geblunderd heeft met hem toestemming te geven om deel te nemen. Herstel van een covid besmetting is namelijk GEEN geldige reden om als niet Australiër het land binnen te mogen zonder vaccinatie.

Enigste reden dat de rechter het ongedaan gemaakt heeft is de blunder van TA en het feit dat in geval van deportatie Djokovic het land 3 jaar niet zou binnen mogen.

Maw, voor rijke beroemde mensen gelden andere regels dan voor Jan met de pet. Misselijkmakend.

Gerechtigheid? Kerel is niet gevaccineerd en heeft geen geldig visum. Heeft gewoon hoeresjance dat Tennis Australia enorm geblunderd heeft met hem toestemming te geven om deel te nemen. Herstel van een covid besmetting is namelijk GEEN geldige reden om als niet Australiër het land binnen te mogen zonder vaccinatie.

Enigste reden dat de rechter het ongedaan gemaakt heeft is de blunder van TA en het feit dat in geval van deportatie Djokovic het land 3 jaar niet zou binnen mogen.

Maw, voor rijke beroemde mensen gelden andere regels dan voor Jan met de pet. Misselijkmakend.
Tennis, en sport op zijn geheel, horen helemaal niets te maken te hebben met een vaccinatiestatus. Hou politiek uit de sport.
Als Djokovic niet meedoet ondanks dat hij dit wel wil én fysiek kan, kan het toernooi geen echte winner kennen. Dan is er altijd een wat als.
Dit is de enige juiste beslissing.

Tennis, en sport op zijn geheel, horen helemaal niets te maken te hebben met een vaccinatiestatus. Hou politiek uit de sport.
Als Djokovic niet meedoet ondanks dat hij dit wel wil én fysiek kan, kan het toernooi geen echte winner kennen. Dan is er altijd een wat als.
heel de maatschappij hangt (helaas stomme covid) samen met vaccinatiestatus. Hoeveel mensen zullen er niet binnen gemogen hebben in Australië de afgelopen maanden? Ik gok op heel veel. geen reden voor uitzondering djokovic

heel de maatschappij hangt (helaas stomme covid) samen met vaccinatiestatus. Hoeveel mensen zullen er niet binnen gemogen hebben in Australië de afgelopen maanden? Ik gok op heel veel. geen reden voor uitzondering djokovic
Eigenlijk heeft Nadal hier ergens wel in gelijk. Als je A zegt moet je ook B zeggen.
Hij moet op Australian Open worden toegelaten

Dat ze Djoko een visum uberhaut gegeven hebben = A (Er gewoon aan toegegeven omdat hij een belangrijke naam is in het tennis en hij véél invloed heeft). Had het Jan Modaal geweest, die mens had NOOIT een visum gekregen. Dat maak je mij niet wijs. Maar als je A zegt en je gaat dan B niet doen - ja dat is natuurlijk ook ergens krom.

Dus dat Djoko mogelijk toch B mag doen (spelen), .. dat is omdat ze A onterecht hebben toegekend.

---

Het grootste probleem vind ik, dat alle aandacht gaat naar deze zaak. Tennis is nu plots de bijzaak. En dat is het jammerlijke aan deze zaak.

Ik begin ook meer en meer te geloven dat zijn 6 maanden out wegens blessure paar jaar(?) geleden doofpot was voor dopingplasje
Hij mag toch tennissen? Alleen mag hem Australië niet in zoals elke andere mens zonder geldig vaccin.

Dit heeft niks met politiek te maken :laugh:

Australië heeft een simpel beleid: geen vaccin = geen toegang. Waarom Djokovic dan wel zou mogen deelnemen is voor mij een compleet raadsel. Dit schept ook gewoon een gevaarlijk precedent, want nu moet je in principe elke niet-gevaccineerde speler toelaten...

Kortweg onbegrijpelijk.

Ondertussen Bemelmans in twee sets eruit.

Bonaventure blijft wel ongeslagen dit jaar, vlotte winst tegen Buzarnescu :niceone: .

Errani met zes servicebeurten die ze afgeeft verloren tegen een Koreaanse, die match ga ik sowieso volledig kijken :lol: .

1) Iedereen gelijk voor de wet , je mag niet binnen zonder te gevaccineerd te zijn of ge nu Djokovic , Nadal , Bushwick Bill of Aaron noemt of er nu geblunderd is bij TA of niet .
2) Ik hoop dat hij er snel uitligt :) i hate his tennis .

Dag 2 van de qualies en t zit er al weer op voor de Belgische mannen...
Vooral zuur voor Coppejans die het grootste deel van 2021 financieel en qua ranking geteerd heeft op zijn AO hoofdtabel.
ATP tornooien zijn nu verder af dan ooit en heel twijfelachtig of die ooit nog uit het Challenger circuit weggeraakt

De Hollanders wel 3 op 3 met De Jong, Van Rijthoven en Haase en Griekspoor + VdZandschulp op de main draw

En wat staat Dudi Sela daar weer te doen op die tabel :wallbash: Toch hoog tijd dat ze die protected ranking regels eens herzien.

1) Iedereen gelijk voor de wet , je mag niet binnen zonder te gevaccineerd te zijn of ge nu Djokovic , Nadal , Bushwick Bill of Aaron noemt of er nu geblunderd is bij TA of niet .
vo9akrq.jpg

En dat verhaal over Tomic alweer. Die kerel is echt rijp voor het zothuis.😯
Ik heb na jouw post even gekeken wat hij heeft weer uitgestoken, maar op basis daarvan treft hij toch geen schuld? Hij is toch voor de wedstrijd negatief getest of mis ik iets?

Ik heb na jouw post even gekeken wat hij heeft weer uitgestoken, maar op basis daarvan treft hij toch geen schuld? Hij is toch voor de wedstrijd negatief getest of mis ik iets?
Gaat over feit dat hij midden in de match (en dus niet ervoor) doodleuk tegen de umpire zegt dat hij Covid-symptomen heeft en ineens heel de teststrategie afbreekt, waar hij inhoudelijk een punt heeft maar je moet dat niet tijdens de match tegen de umpire (die daar ook niets aan kan doen) over beginnen zagen

Terug
Bovenaan