Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hij had duidelijk last van een blessure, altijd zonde als je daardoor moet opgeven. Hij probeerde nog even in de 3de set maar hij kon echt niet meer verder.Bergs opgave. Stond set voor en mocht serveren voor winst in set 2
.
Gerechtigheid? Kerel is niet gevaccineerd en heeft geen geldig visum. Heeft gewoon hoeresjance dat Tennis Australia enorm geblunderd heeft met hem toestemming te geven om deel te nemen. Herstel van een covid besmetting is namelijk GEEN geldige reden om als niet Australiër het land binnen te mogen zonder vaccinatie.Go-go-go Djole! Gerechtigheid is geschied.
![]()
Tennis, en sport op zijn geheel, horen helemaal niets te maken te hebben met een vaccinatiestatus. Hou politiek uit de sport.Gerechtigheid? Kerel is niet gevaccineerd en heeft geen geldig visum. Heeft gewoon hoeresjance dat Tennis Australia enorm geblunderd heeft met hem toestemming te geven om deel te nemen. Herstel van een covid besmetting is namelijk GEEN geldige reden om als niet Australiër het land binnen te mogen zonder vaccinatie.
Enigste reden dat de rechter het ongedaan gemaakt heeft is de blunder van TA en het feit dat in geval van deportatie Djokovic het land 3 jaar niet zou binnen mogen.
Maw, voor rijke beroemde mensen gelden andere regels dan voor Jan met de pet. Misselijkmakend.
heel de maatschappij hangt (helaas stomme covid) samen met vaccinatiestatus. Hoeveel mensen zullen er niet binnen gemogen hebben in Australië de afgelopen maanden? Ik gok op heel veel. geen reden voor uitzondering djokovicTennis, en sport op zijn geheel, horen helemaal niets te maken te hebben met een vaccinatiestatus. Hou politiek uit de sport.
Als Djokovic niet meedoet ondanks dat hij dit wel wil én fysiek kan, kan het toernooi geen echte winner kennen. Dan is er altijd een wat als.
Dit is de enige juiste beslissing.
Eigenlijk heeft Nadal hier ergens wel in gelijk. Als je A zegt moet je ook B zeggen.heel de maatschappij hangt (helaas stomme covid) samen met vaccinatiestatus. Hoeveel mensen zullen er niet binnen gemogen hebben in Australië de afgelopen maanden? Ik gok op heel veel. geen reden voor uitzondering djokovic
Ik begin ook meer en meer te geloven dat zijn 6 maanden out wegens blessure paar jaar(?) geleden doofpot was voor dopingplasjeGerechtigheid? Kerel is niet gevaccineerd en heeft geen geldig visum. Heeft gewoon hoeresjance dat Tennis Australia enorm geblunderd heeft met hem toestemming te geven om deel te nemen. Herstel van een covid besmetting is namelijk GEEN geldige reden om als niet Australiër het land binnen te mogen zonder vaccinatie.
Enigste reden dat de rechter het ongedaan gemaakt heeft is de blunder van TA en het feit dat in geval van deportatie Djokovic het land 3 jaar niet zou binnen mogen.
Maw, voor rijke beroemde mensen gelden andere regels dan voor Jan met de pet. Misselijkmakend.
Hij mag toch tennissen? Alleen mag hem Australië niet in zoals elke andere mens zonder geldig vaccin.Tennis, en sport op zijn geheel, horen helemaal niets te maken te hebben met een vaccinatiestatus. Hou politiek uit de sport.
Als Djokovic niet meedoet ondanks dat hij dit wel wil én fysiek kan, kan het toernooi geen echte winner kennen. Dan is er altijd een wat als.
Dit heeft niks met politiek te makenTennis, en sport op zijn geheel, horen helemaal niets te maken te hebben met een vaccinatiestatus. Hou politiek uit de sport.

Toch hoog tijd dat ze die protected ranking regels eens herzien.1) Iedereen gelijk voor de wet , je mag niet binnen zonder te gevaccineerd te zijn of ge nu Djokovic , Nadal , Bushwick Bill of Aaron noemt of er nu geblunderd is bij TA of niet .
Ondertss is ook haar visa ongeldig verklaard en is ze naar huis.Voracova --> Niet gevaccineerd
Talent en koekoe in de kopEn dat verhaal over Tomic alweer. Die kerel is echt rijp voor het zothuis.![]()

Ik heb na jouw post even gekeken wat hij heeft weer uitgestoken, maar op basis daarvan treft hij toch geen schuld? Hij is toch voor de wedstrijd negatief getest of mis ik iets?En dat verhaal over Tomic alweer. Die kerel is echt rijp voor het zothuis.![]()
Maar als je ziek bent moet je niet gaan werken!Ik heb na jouw post even gekeken wat hij heeft weer uitgestoken, maar op basis daarvan treft hij toch geen schuld? Hij is toch voor de wedstrijd negatief getest of mis ik iets?
Gaat over feit dat hij midden in de match (en dus niet ervoor) doodleuk tegen de umpire zegt dat hij Covid-symptomen heeft en ineens heel de teststrategie afbreekt, waar hij inhoudelijk een punt heeft maar je moet dat niet tijdens de match tegen de umpire (die daar ook niets aan kan doen) over beginnen zagenIk heb na jouw post even gekeken wat hij heeft weer uitgestoken, maar op basis daarvan treft hij toch geen schuld? Hij is toch voor de wedstrijd negatief getest of mis ik iets?