Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Ah wist ik echt niet... dacht dat hij jaren geleden al definitief gestopt was, maar hij speelde nog kwalificaties op de laatste Grand Slams zag ik op wiki. Hij is wel uitgeschakeld door Halys zonet.Robredo speelt nog wat Challengers nu en dan, laatste jaren heel veel blessures he. Hij stond nog net binnen de cut-off voor de kwalificaties, dus waarom niet , zal wellicht de laatste keer zijn.
Is een toffe pé wel, organiseert ook tornooien voor rolstoeltennis.

Haha hij was daar toch, dus effe wat pocketgeld meegrabbelen. Why notRobredo speelt nog wat Challengers nu en dan, laatste jaren heel veel blessures he. Hij stond nog net binnen de cut-off voor de kwalificaties, dus waarom niet , zal wellicht de laatste keer zijn.
Is een toffe pé wel, organiseert ook tornooien voor rolstoeltennis.

Hij heeft zich erdoor geworsteld en zelfs matchpunt geredCoppejans heeft in theorie de beste papieren want Nakashima is geen gravelspeler en presteert nogal wisselvallig, niet abnormaal ook op zijn leeftijd.
Anderzijds als je op je 19 al ATP139 staat en nr.3 was bij de juniors dan ben je intrinsiek wel een goede speler.
Ik dacht dat hij het nog uit handen ging geven na zijn break in de derde set, maar hij brak toch terug om het daarna uit te serveren. 
Minnen heeft zich vandaag geplaatst voor RG. Nu Coppejans nogMinnen en Coppejans kunnen de hoofdtabel nog halen. Benoit jammer genoeg uitgeschakeld. Coppejans moet tegen De Galan en Minnen mag aan de bak tegen Perez.

Arthur De Greef, ooit richting top-100 van de wereld (hij kwam héél dicht een paar jaar geleden), maar daarna ver weggezakt en nu dit.![]()
Drie Belgische tennissers met onmiddellijke ingang geschorst
Consternatie in de Belgische tenniswereld: Arthur De Greef, Romain Barbosa en Alec Witmeur werden gisteren geschorst (als tennisspelers) omdat ze onderdeel uitmaken van een strafrechtelijk onderzoek en een onderzoek van de Tennis Integrity Agency.www.hln.be
Waar zou dit over gaan?

Lijkt me ook het meest logische... Jammer.Match fixing
Fin de carrière denk ik dan ook.Arthur De Greef, ooit richting top-100 van de wereld (hij kwam héél dicht een paar jaar geleden), maar daarna ver weggezakt en nu dit.
Spijtige zaak, en als dit waar is ook einde carrière?![]()

. Mooi toch voor haar
.