Tennis

Vandaag naar een W50 finale geweest in Gdańsk met de zoon, eerste keer dat we "hoog" niveau tennis zien. Helaas maar half uurtje kunnen blijven want het was 37 graden en de plekken met een parasol waren reeds bezet. Langer dan 37 graden in de volle zon was niet uit te houden.
Respect voor de dames die anderhalf uur in die hitte hebben moeten tennissen. Wanneer je op tv kijkt, sta je daar niet echt bij stil welke impact het weer heefft, maar amai.

Vreemde finale wel. De toeschouwers die tickets hadden voor gisteren (uitgesteld door regen) mochten vandaag niet binnen. Er zat dus bijna niemand... Precies een covid match. En dan is er nog het feit dat die twee dinsdag gewoon opnieuw tegen elkaar moeten op Wimbledon.
Ja men kreeg blijkbaar 50% terugbetaald (dat stond zo in de ticket voorwaarden) en men mocht zondag niet binnen.
Ik vind 50% best weinig, want je had daar dan toch niks aan?

Ja men kreeg blijkbaar 50% terugbetaald (dat stond zo in de ticket voorwaarden) en men mocht zondag niet binnen.
Ik vind 50% best weinig, want je had daar dan toch niks aan?

Ja, houdt echt geen steek hé. Ge hebt 3 games gekregen gisteren. Is gewoon een scam. Dom ook van de organisatie want zo hebben ze vandaag ook geen inkomsten van consumpties. Ik snap het niet echt.

Nu, misschien heeft het Zizou wel geholpen. Hij had het toch vaak over dat het op training allemaal zo goed ging, awel, zo voelde het meer aan als een goed bijgewoonde training :biglaugh:

EDIT: had blijkbaar te maken met dat er vandaag op de terreinen daar al een "community event" was, waarvoor dus op voorhand tickets verkocht waren. Mensen vanuit de buurt konden tennissen op de terreinen, maar kregen er zowaar een gratis finale bij. De organisatie kon daarom de mensen die gisteren tickets hadden niet de optie geven om hun ticket over te zetten naar vandaag. Allemaal ok, maar dan moet je echt wel gewoon de volle pot terugbetalen, voorwaarden of niet.

Laatst bewerkt:
Allemaal ok, maar dan moet je echt wel gewoon de volle pot terugbetalen, voorwaarden of niet.
Als men minstens 60 minuten speelt moet men blijkbaar géén 100% terugbetalen ?? Fair enough. Je aanvaart de voorwaarden.
Echter volgens mij speelden ze < 60 minuten ?

Indien dat laatste klopt dan vind ik het inderdaad niet eerlijk tov de toeschouwers.
Stel dat 20% trouwe fans elk jaar opnieuw gaat kijken --> Nu NIET meer dan. Die mensen ben je permanent kwijt.

Als men minstens 60 minuten speelt moet men blijkbaar géén 100% terugbetalen ?? Fair enough. Je aanvaart de voorwaarden.
Echter volgens mij speelden ze < 60 minuten ?

Indien dat laatste klopt dan vind ik het inderdaad niet eerlijk tov de toeschouwers.
Stel dat 20% trouwe fans elk jaar opnieuw gaat kijken --> Nu NIET meer dan. Die mensen ben je permanent kwijt.

Ja ze hebben geen 60 minuten gedaan om 3 spellekes natuurlijk. Gewoon een scam dat.

Mooie overwinning, als het goed is zeggen we het ook (hoewel die serve stats niet indrukwekkend waren maar genoeg UE's van Humbert om dit te compenseren).
Maar Humbert wtf zo'n irritante kerel!

Terug
Bovenaan