Speelt Collignon eigenlijk soms bewust kwalificaties van toernooien om er misschien tegen wat makkelijkere tegenstanders wat meer "in" te komen? Het is niet de eerste keer dat hij zich niet inschrijft voor de hoofdtabel (als alternate dan), en enkel voor kwalificaties terwijl hij door vele afzeggingen eigenlijk altijd zijn plaats op de hoofdtabel zou krijgen.
Versloeg vandaag een zeer laag geplaatste Tunesiër. Speelt morgen tegen good old Bautista Agut voor een plaats op de hoofdtabel van Halle.
En Blockx geeft dus wel degelijk forfait voor Queens... Het was wat ik al dacht, vergeten af te melden. Helaas nog niet goed genoeg hersteld. Ik vrees dat we van hem niet veel moeten verwachten dit grasseizoen.
Versloeg vandaag een zeer laag geplaatste Tunesiër. Speelt morgen tegen good old Bautista Agut voor een plaats op de hoofdtabel van Halle.
En Blockx geeft dus wel degelijk forfait voor Queens... Het was wat ik al dacht, vergeten af te melden. Helaas nog niet goed genoeg hersteld. Ik vrees dat we van hem niet veel moeten verwachten dit grasseizoen.
Laatst bewerkt: