MiniJeffrey
Well-known member
Shelton die na zijn match naar een supporter in een rolstoel gaat om te socializen, vuistje te geven en een tshirt te signen. Ik vind Shelton echt een sympathieke speler, ondanks de vele haat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goffin het jaar te veel maar goed wie zijn wij om dat te bepalen? Hij heeft zijn afscheid aangekondigd en dat was alvast een wijze beslissing.Onclin ook door, Goffin mag meteen inpakken.
Da's idd. altijd hetzelfde liedje in die ATP250's een week voor een Slamwant Eastbourne is compleet onthoofd door late withdrawels van de topsreekshoofden (1,2,3 en 5... daar moeten ze toch echt eens iets op vinden want gewoon 3 lucky losers die daardoor een bye hebben gekregen in R1)
. Een match tanken vanaf QF komt ook nog wel eens voor. Er valt niet veel aan te doen vrees ik want voor die mannen is een medisch attest halen maar een formaliteit.Da's idd. altijd hetzelfde liedje in die ATP250's een week voor een Slam. Een match tanken vanaf QF komt ook nog wel eens voor. Er valt niet veel aan te doen vrees ik want voor die mannen is een medisch attest halen maar een formaliteit.