Hij geeft toch heel wat meer weerwerk in set 2. Dat hij niet fris meer zit na wel erg veel matchen en hij straks (mogelijks) verliest is zeker geen schande.Misschien dat hij ook wat moe wordt, het zou niet onlogisch zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij geeft toch heel wat meer weerwerk in set 2. Dat hij niet fris meer zit na wel erg veel matchen en hij straks (mogelijks) verliest is zeker geen schande.Misschien dat hij ook wat moe wordt, het zou niet onlogisch zijn.

Een frisse Blockx had er volgens mij altijd een tie-break uitgesleept, maar hij toont in set 2 alvast aan Zverev: Hey manneke in de toekomst kan ik u wel aan hoor. Het is mooi geweest. Sterk toernooike van onzen Blockx!En dan de keer dat hij eindelijk gebroken wordt is het game waarin hij 3 aces slaat en 40-0 voorstond
Ach, het is mooi geweest, heel mooi. Tijd voor wat rust (tenzij hij toch nog op die hoofdtabel voor Rome geraakt, er is maar 1 extra withdraw nodig).
-
Een frisse Blockx had er volgens mij altijd een tie-break uitgesleept, maar hij toont in set 2 alvast aan Zverev: Hey manneke in de toekomst kan ik u wel aan hoor. Het is mooi geweest. Sterk toernooike van onzen Blockx!
Onclin staat zo terug in de top-200.Als Zizou morgen wint van Tabilo dan komt hij op 1225 punten en springt weer over Blockx.
Onclin morgen ook finale in Abidjan CH75 en Gadamauri zijn allereerste Challenger finale in Shymkent CH50.
Cut-off voor RG qualies was 27 april blijkbaar.

Niet gelukt dus, maar nu wel 2 Belgen in de top 40.Als Zizou morgen wint van Tabilo dan komt hij op 1225 punten en springt weer over Blockx.
Niet gelukt dus, maar nu wel 2 Belgen in de top 40.
Tabilo een echte counterpuncher en dan nog een linkshandige met een goede serve. Slaat weinig winners (17 tegenover 37 voor Bergs) maar maakt vooral ook heel weinig fouten (22 UE tegenover 40 voor Bergs)
Moet echt frustrerend zijn voor een aanvallende speler als Bergs om daar tegen te spelen...
Rublev was geblesseerd toen, zijn vorige match tegen Borges een MTO en daarna met een paardenmiddel verder gespeeld. Kon nog winnen want Borges draait ook een slecht seizoen tot nog toe (stond ook wat 'overgeklasseerd').en Rublev (hoe dat hij daar in geslaagd is, god mag het weten)
Blockx heeft de laatste tijd erg veel gespeeld en Rome is ook niet zijn favoriete ondergrond hé, pokketraag.Een veel agressievere/betere Blockx in set 2 en ook een veel hogere foutenlast bij Cina. Alles terug in evenwicht, hopelijk zet zich dit door in set 3.
Misschien wel maar in de toekomst zie ik hem nog wel wat beter worden en ik zie hem op termijn toch wel tot de top-50 behoren.en dat zijn ranking nu toch een beetje te hoog ligt.