Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe rustig die ook blijft... Geeft 2 matchballen weg, om dan het game nadien vlotjes eigen service te behouden. Kent precies totaal geen stress.Hoe goed ook weer maar eens op die key points.
Hij wordt zo ook meteen eerste Belg voor Zizou. Hij knalt hem gewoon losjes voorbij.Blockx fkes easy Ruud kloppen, held.
Hij wordt zo ook meteen eerste Belg voor Zizou. Hij knalt hem gewoon losjes voorbij.

Inderdaad heeft wel paar keer 0-30 enzo gehad op eigen service maar je gaat er ondertussen al bijna van uit dat hij dat wel oplost omdat hij dat ook (bijna) altijd doet.Hoe rustig die ook blijft... Geeft 2 matchballen weg, om dan het game nadien vlotjes eigen service te behouden. Kent precies totaal geen stress.
Ruud wel zeer matig tennis vandaag, maar dat lag ook aan de kwaliteit van Blockx natuurlijk.
Blockx heeft inderdaad al forfait gegeven. Hij redeneert vermoedelijk (en terecht): Ik ben de 'coming man'. Wens je mij erbij? Ik ben MOE en kwalificaties is overkill. Waar is die wildcard?Tenzij Bergs in Aix en Provence wint deze week
Nee, serieus. Die jongen gaat van 90 naar 35 op een paar weken tijd. Staat net zoals Jodar gewoon op de rand van de reekshoofden voor RG...
Hoe zit dat nu trouwens met Rome volgende week? Hij heeft forfait gegeven voor de kwalificaties (blijft belachelijk da die moet spelen omdat de ranking van zoveel weken geleden telt), maar hij staat wel nog als alternate voor de hoofdtabel. Denk echter dat er geen 4 of 5 spelers meer forfait gaan geven. Kan dus zijn dat hij daar niet speelt? Misschien niet zo slecht dat hij wat rust pakt. Heeft onverwachts heel veel gespeeld.
Fils, Tien, Mensik, Fonseca, Jodar, Blockx, Michelsen.
Natuurlijk maar ik denk gewoon luidop. Ik ga toch echt niet fout zijn als Blockx 'innerlijk' echt denkt: Ik ga mijn eigen lichaam niet forceren voor die kwalificaties, er komen nog genoeg kansen. Dus 'whatever'.Goh, top-50 staat vol met coming men. Fils, Tien, Mensik, Fonseca, Jodar, Blockx, Michelsen.
Natuurlijk maar ik denk gewoon luidop. Ik ga toch echt niet fout zijn als Blockx 'innerlijk' echt denkt: Ik ga mijn eigen lichaam niet forceren voor die kwalificaties, er komen nog genoeg kansen. Dus 'whatever'.
. Met momenten weggespeeld in zijn 1ste ronde in Aix, vorige week in een nationaal tornooi in Frankrijk met veel moeite gewonnen van ATP1636. Vraag me af wat juist de bedoeling is om het nog zo te rekken dit jaar. Voor de centen hoeft het al lang niet meer.Ja veel Oekraïners hebben goeie sportgenen. Dat zit echt in zijn genen he.Inderdaad sterk. Net ook achtergekomen dat hij van Oekrainse afkomst is. Dat wist ik nog niet.

Ik snap ook niet waarom het nu ineens trending is dat zijn ouders van Oekraïne zijn. Omdat het tegen Zverev is? Da's toch al geweten van toen hij als junior AO won.
Hij is geboren in Antwerpen, dus voor mij totaal irrelevant van waar zijn ouders zijn... (meer dan de helft van alle -20 jarigen in Antwerpen en Brussel zijn in dit geval, dit terzijde).
Op Youtube ook die vergelijking met Raonic... Ben het er totaal niet mee eens. Alexander is veel beweeglijker en meer dan een serve bot.
Fils ook weer met de voeten op de grond.
Bergs zwakke match met veel UE's maar toch door![]()
Blockx wordt helaas van't kastje naar de muur gestuurd.