Ja, lelijke manier om zo te winnen natuurlijk. Maar we zullen maar blij zijn, want ik denk eerlijk gezegd niet dat Mertens het had gered. Ze stond niet goed te tennissen.
Viel me ook wel op, maar misschien omdat het vrijdag is?
Paar games van Collignon daarstraks gezien, walste over Van Assche, die inderdaad nog ook geen nobody is. Ging vlot, lekker aanvallend, relatief weinig fouten, buiten inderdaad zijn typische DF's. Landaluce trouwens echt een interessante test morgen. De zoveelste uit een reeks jonge Spanjaarden die eraan zitten te komen en de laatste weken echt sterk bezig is. Geraakte in Miami ook gewoon ver. Collignon moet toch minstens de finale proberen halen om puntenverlies te beperken, maar het zal dus niet makkelijk zijn.
Sfeer is precies toch niet zo uitbundig als bij de mannen, herinner me nog een Davis Cup ontmoeting ook in Oostende, was toch helemaal anders.
Viel me ook wel op, maar misschien omdat het vrijdag is?
Collignon rekent in 1u15 af met Van Assche, nochtans ook geen koekenbakker (wel weer 6 DF's...). Morgen tegen Gaston of Landaluce.
Paar games van Collignon daarstraks gezien, walste over Van Assche, die inderdaad nog ook geen nobody is. Ging vlot, lekker aanvallend, relatief weinig fouten, buiten inderdaad zijn typische DF's. Landaluce trouwens echt een interessante test morgen. De zoveelste uit een reeks jonge Spanjaarden die eraan zitten te komen en de laatste weken echt sterk bezig is. Geraakte in Miami ook gewoon ver. Collignon moet toch minstens de finale proberen halen om puntenverlies te beperken, maar het zal dus niet makkelijk zijn.

Komt voor het eerste de top-200 binnen op plaats 189.