Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Evans mag je niet onderschatten, intrinsiek een heel goede en moeilijk te bespelen speler met zijn slices. Komt ook van heel ver terug (cocaïneschorsing) en is een 'bijter'.nu toch wel een mooie kans voor Goffin om een halve finale te halen in een masters 1000 toernooi.
Evans mag je niet onderschatten, intrinsiek een heel goede en moeilijk te bespelen speler met zijn slices. Komt ook van heel ver terug (cocaïneschorsing) en is een 'bijter'.
Viel me gisteren op dat David als het ook maar even kon om zijn backhand heen liep. Normaal doet hij dat veel minder en is die BH langs de lijn juist een wapen.
En Nadal verloren. Toch wel wat verrassingen in dit toernooi. Buiten Goffin dan, dat was zo voorspelbaar. Al is Evans zeker niet slecht. (anders klop je geen Djoko, zelfs niet als ie uit vorm is)Verbaast me dus niks deze afloop.
Nadal moet zich ook dringend herpakken tegen Rublev
Pfff, als Goffin wat meer mentaal weerbaar was geweest had hij al lang een Masters 1000 achter zijn naam staan... .En Nadal verloren. Toch wel wat verrassingen in dit toernooi. Buiten Goffin dan, dat was zo voorspelbaar. Al is Evans zeker niet slecht. (anders klop je geen Djoko, zelfs niet als ie uit vorm is)
Corona ranking he... Zou met de resultaten van vorig jaar ook gewoon top-10 hebben gestaan, en nu nog steeds. Ook al zijn er wel 10 speelsters die meer kwaliteit hebben dan Mertens, ze is zo ontzettend constant dat ze het echt wel verdiend.Elise Mertens staat weer in een finale. Hoe komt het dat ze nog steeds maar 16de staat op de wereldranglijst? Ze is misschien niet de allerbeste, maar ze speelt erg constant het hele jaar door. En ik zie er toch niet erg veel die gemiddeld véél beter doen.