Tennis

GMP vorige week Lyon gewonnen en Sonego, Bublik en Etcheverry geklopt.
David met zijn huidige vorm gewoon nul kans daartegen ALS die speelt zoals vorige week.

Murray zien we ook niet meer terug in Parijs denk ik, Wawrinka mag nog even blijven en de oude Gasquet blijft ook maar gaan.

Toch ook beetje jammer dat Nadal op zijn laatste Roland Garros in ronde één gaat verliezen, dat gun ik hem nu toch echt niet, zeker omdat Zverev Roland Garros ook niet gaat winnen :( .
Helaas de halve voorspelling al correct.

Als hevige Federer fan zeker al eens anti Nadal geweest in mijn tienerjaren maar Jezus Christus Nadal zal altijd mister Roland Garros blijven, altijd, heel veel respect voor.

Helaas de halve voorspelling al correct.

Als hevige Federer fan zeker al eens anti Nadal geweest in mijn tienerjaren maar Jezus Christus Nadal zal altijd mister Roland Garros blijven, altijd, heel veel respect voor.
Toch erg sterk gespeeld vind ik. Tegen 95% van alle spelers had Nadal vandaag toch gewoon gewonnen?
Beetje pech met de loting. Zverev mag RG dit jaar nu winnen van mij :)

Sterk van David, toch duidelijk decompressie bij GMP na Lyon, haalde zijn niveau van vorige week te weinig, is ook logisch ergens op zijn 20ste
Nu een setje proberen afsnoepen van Zverev...

En Cornet en Mladenovic zijn eruit, prachtige dag m.a.w. :cool:

Ja straf van Goffin, had ik niet verwacht. Heb enkel 3e set gezien en die was gewoon wel heel goed. Retourneerde echt heel zuiver, amper missers en slim gespeeld. Checkte de score in de vierde set nog eens en zag dat hij break voorstond maar die set toch nog moeten afgeven. Gokte toen dat hij eruit ging in 5 sets, maar tegen de verwachtingen in toch gewonnen. Netjes. Wel mooie affiche voor hem nu in tweede ronde.

Cornet, daar ben je denk ik helemaal van verlost ;) Laatste match vandaag gespeeld!

Goffin die het enorm vijandig publiek aankaart. Het wordt de laatste jaren alleen maar erger. Vorig jaar nog met Fritz, nu ook weer in een paar matchen gehoord hoe ‘rot’ het Franse publiek is. Dringend tijd dat ze daar wat aan doen!

Goffin die het enorm vijandig publiek aankaart. Het wordt de laatste jaren alleen maar erger. Vorig jaar nog met Fritz, nu ook weer in een paar matchen gehoord hoe ‘rot’ het Franse publiek is. Dringend tijd dat ze daar wat aan doen!

Absoluut Fritz herinner ik me ook nog, degoutant sfeertje daar regelmatig.

Groot stuk van de match gezien, deftige Goffin!

Absoluut Fritz herinner ik me ook nog, degoutant sfeertje daar regelmatig.
Gisteren ook, weet niet meer welke Fransman aan het spelen was, maar die kwam terug van 00-40 en dan vonden ze het weer nodig om lang te roepen, nog wat trompetten boven te halen, nog wat teut teutereteut olé… ondertussen die Fransman zelf al zichtbaar geërgerd omdat hij net ff in goede flow zat, want die wilde opslagen… maar nee, nog wat moeten wachten en baf dubbele fout. Verschrikkelijk hoe ze zichzelf daar allemaal zo geweldig vinden en het tennis bij momenten gijzelen.

Tis toch nog altijd verre van de Alcaraz in zijn beste dagen, hoop dat die snel terug volledig fysiek in orde is, De Jong speelt een zeer verdienstelijke match daar niet van maar kan me niet van de indruk ontdoen dat het een soort Alcaraz light is momenteel.

Osaka is ook wel waanzinning aan het spelen, hoe die nu net 5 BP's tegen Iga herstelt en de game alsnog wint. Shit zeg.
Osaka treffen in R2 is ook allesbehalve een cadeau natuurlijk. Intrinsiek gewoon top van de wereld.

Benieuwd hoe sterk mentaal Iga nu écht geëvolueerd is de laatste tijd.

Ik heb Goffin zelden horen mekkeren in zijn carrière dus als hij er iets van zegt dan is het al erg gesteld.

Terug
Bovenaan