Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zat er wel aan te komen helaas. Geen goede match up voor Goffin. Wel jammer, want op zich vind ik hem de laatste weken zeker niet slecht spelen.Lap, t zit er al op...
Was op zich zeker geen dramatische match, 1 break in 1ste set en TB in set 2. Maar niet goed genoeg dus tegen een Nishikori die weer op zijn Nishikori's staat te spelen.Zat er wel aan te komen helaas. Geen goede match up voor Goffin. Wel jammer, want op zich vind ik hem de laatste weken zeker niet slecht spelen.

Ik heb ATP Tennis TV abo, 100€ per jaarOm één of andere reden kan ik de commentator van de match Bedene vs. Nishikori op Play Sports Open niet af. Ik denk dat hij ook verslag geeft bij voetbalmatchen, maar zijn manier van spreken, intonaties doen mij vaak wegzappen.![]()
Ik had toch zo'n vermoeden had Goffin de 2de set gepakt, dat hij gewoon gewonnen had. Goffin leek stilaan beter in de match te komen en de rollen om te draaien. Maar het was net niet goed genoeg in die 2de set en je zag dat ook op zijn gezicht. Het was een gemiste kans.Was op zich zeker geen dramatische match, 1 break in 1ste set en TB in set 2. Maar niet goed genoeg dus tegen een Nishikori die weer op zijn Nishikori's staat te spelen.
Misschien heeft hij in het verleden niet voldoende geleeft voor de sport?Die Karatsev blijft ook maar winnen zeg. Staat intussen hoog genoeg om geen WC meer nodig te hebben voor een ATP500. 12 maanden geleden nog plaats 254. En dat op zijn 27ste![]()
Ga ik hier thuis ook niet meer verkocht krijgen. Of misschien moet ik iets minder sporten willen volgen...Ik heb ATP Tennis TV abo, 100€ per jaar

Is in feite goedkoop als je ziet dat Telenet al 20€/maand vraagt voor hun Play Sports waarvan het meeste aanbod mij totaal niet boeit. Bij Tennis TV heb je alle 250,500 en 1000 tornooien en je kunt sommige oudere matchen tot 1990 opvragen. dus een namiddagje Agassi vs. Sampras of Federer-Roddick of Darcis die Nadal klopt kan perfect ;-)Ga ik hier thuis ook niet meer verkocht krijgen. Of misschien moet ik iets minder sporten willen volgen...![]()
even in herhaling vallenMusetti![]()

Hij wint nu ook gewoon het toernooi. Die gaat straks gewoon elke toernooi mogen spelen.Die Karatsev blijft ook maar winnen zeg. Staat intussen hoog genoeg om geen WC meer nodig te hebben voor een ATP500. 12 maanden geleden nog plaats 254. En dat op zijn 27ste![]()
. Wel benieuwd of hij op gravel zal standhouden. Zit toch nog met wat vraagtekens, ook gezien de wat schimmige voorgeschiedenis.Zoals verwacht won Onclin makkelijk, maar ik ga Collignon eens wat beter volgen. Zie tussen de M15 resultaten wel vaker onbekende Belgen opduiken, althans voor mij.Leuk: in ITF Monastir vandaag Belgische finale Onclin-Collignon, allebei door Darcis getraind.
Collignon nog nooit live zien spelen, enkel wat YT-fragmentjes. Staat nu 25 op ITF junior ranking. Moet wel nog wat body kweken, ik zou hem elke dag 2u de fitness insturen.

Hij is na 2018 wat blijven hangen maar met de huidige flow moet hij straks toch vrij snel voor het eerst in zijn carriere in de top-300 van de ATP ranking staan. (Nog 2 of 3x winnen in Lille en het is al zover)Highest ranking van 54 denk ik Marterer. Bergs heeft eindelijk de klik gemaakt. Mooi zo.
Volgens mij postte hij donderdag nog een verhaal dat hij nog niet zeker wist naar welk tornooi hij ging vertrekken. Had keuze uit 4 als ik het goed begreep. Is het niet zo dat je bij het inschrijven sowieso een priority moet geven aan het tornooi??Bergs had op basis van zijn huidig klassement al rechtstreeks toegang tot hoofdtabel van Lille maar was te laat ingeschreven en heeft dan als Alternate eerst kwalificaties moeten spelen.

Never mind, t is al gedaan, al vanaf game 1 duidelijk dat het niks ging worden vandaag, nul komma nul fighting spirit.Voor wie geen TennisTV heeft, Goffin live op Telenet PlaySports![]()