Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja, stond veel te zwaaien met zijn armen bij close calls. Die laatste MTO zal nog wat geweest zijn om extra te jennen.Wat een halve gare was me dat zeg die Pannu, die zijn reacties soms. En dan op 6-5 achter in set 2 nog een MTO![]()
Er stonden nog wat tornooien op zijn planning, maar hij heeft nu nog last van z'n sesambeentjes in de linkervoet en zal pas in 2024 terug gaan spelen.Comeback van Colligon verliep niet echt denderend, 6-3 6-1 verloren van Lopez Morillo (nr 536). Plande rust in na deze week om dan Challengers te spelen, maar ik denk dat hij best nog wat M25 tornooien speelt.
Na een paar goede weken, vandaag in de kwartinale van Trnava meteen opgegeven bij 1-0... Hopelijk niets ernstigs.Colson is een heel blessuregevoelige speler, veel tijd verloren al daardoor, hopelijk blijft hij nu wat gespaard, is nog altijd maar 23 natuurlijk.
Van een mindere god kan ik het nog ergens begrijpen. Veel onkosten en na een jaar knokken nog altijd maar nummer 700 zijn.De Greef en Authom toch relatief 'grote' namen. Je zou denken dat het vooral spelers zijn die veel lager geklasseerd staan. De Greef dacht nog trainer te kunnen worden toen... Ze kunnen niet hard genoeg gestraft worden, al vind ik die geldstraf toch echt aan de lage kant.

En alweer gewonnen. Dat had ik totaal niet verwacht. Mijn Wtf momentje van deze week (in de positieve zin)Onder de indruk van Blockx. De hoofdtabel gehaald en komt tegen Neuchrist uit. Wie weet in deze vorm?

Ik wil Blockx vs Goffin zien.Hij lijkt klaar om vanaf nu op challenger niveau te acteren.

Enkel blessure opgelopen in z'n match tegen Borg. Seizoen gedaan en dat is misschien niet slecht, want de laatste weken waren maar zo zo.Onclin geeft w/o tegen Cobolli zie ik
Had ik ook al gezien, daar zit wel wat in precies. Maar altijd zo hard afwachten bij die Juniore meisjes, want de prof tour is nog wat anders. Alhoewel ze op een W15 in Belgie dit jaar ook al wel sterk presteerde.
Jeline Vandromme aan het werk