WimJ
Well-known member
Boenk erop... tegen Gauff 6-0 6-2 met 36 UE's.Zonde wel ergens want kan goed zijn dat die volgende wedstrijd 50 UE's slaat en kansloos verliest.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boenk erop... tegen Gauff 6-0 6-2 met 36 UE's.Zonde wel ergens want kan goed zijn dat die volgende wedstrijd 50 UE's slaat en kansloos verliest.

Zou goed zijn idd. als hij er zonder operatie van af kan komen maar dat lijkt me zo'n blessure die regelmatig weerkomtVolgens Dewulf gaat het de goede kant op met z'n revalidatie. Geen Davis Cup, maar wel rustig terug opbouwen om de backhand weer voluit te slagen, maar hoe snel dat lukt, kan hij niet inschatten.
Shelton klopt Tiafoe, na QF op de Australian Open nu halve finale op de US Open, niet slecht in zijn eerste prof jaar.![]()
Uiteraard niet. Heeft wel met voorsprong het beste lichaam van de drie. Volgens mij heeft die éénmaal een langere blessure gehad na de operatie aan zijn elleboog, maar voor de rest kan ik mij weinig herinneren over gemiste grand slams of blessures voor/tijdens een toernooi. Na het uitvallen van Federer en Nadal wel nog maar weinig concurrentie voor zijn Grand Slams af te werken, op Alcaraz na komt de concurrentie niet in de buurt en ligt de weg wel open naar verdere GS-winsten.Tja GOAT debat is zo goed als klaar he... .
Ik zie eigenlijk geen enkel argument waarom hij niet de duidelijke goat zou zijn in uw betoog?Uiteraard niet. Heeft wel met voorsprong het beste lichaam van de drie. Volgens mij heeft die éénmaal een langere blessure gehad na de operatie aan zijn elleboog, maar voor de rest kan ik mij weinig herinneren over gemiste grand slams of blessures voor/tijdens een toernooi. Na het uitvallen van Federer en Nadal wel nog maar weinig concurrentie voor zijn Grand Slams af te werken, op Alcaraz na komt de concurrentie niet in de buurt en ligt de weg wel open naar verdere GS-winsten.