Tennis

Bergs staat op de entry list voor challenger van Rennes en Chengdu 250, blijkbaar (voorlopig) toch geen operatie dus?

Volgens Dewulf gaat het de goede kant op met z'n revalidatie. Geen Davis Cup, maar wel rustig terug opbouwen om de backhand weer voluit te slagen, maar hoe snel dat lukt, kan hij niet inschatten.

Shelton klopt Tiafoe, na QF op de Australian Open nu halve finale op de US Open, niet slecht in zijn eerste prof jaar. :)

Volgens Dewulf gaat het de goede kant op met z'n revalidatie. Geen Davis Cup, maar wel rustig terug opbouwen om de backhand weer voluit te slagen, maar hoe snel dat lukt, kan hij niet inschatten.

Shelton klopt Tiafoe, na QF op de Australian Open nu halve finale op de US Open, niet slecht in zijn eerste prof jaar. :)
Zou goed zijn idd. als hij er zonder operatie van af kan komen maar dat lijkt me zo'n blessure die regelmatig weerkomt
Van Collignon ook al even geen updates meer, spijtig dat zijn goede run dit jaar zo abrupt onderbroken werd.

Shelton zal nu normaal de top20 binnen komen.
Lang geleden dat er nog zoveel Amerikanen in de top 100 stonden. En dan missen ze nog Brooksby die daar ook thuis hoort maar nog steeds geblesseerd is en ook whereabout-troubles heeft

Ik dacht dat Collignon had hernomen in de Duitse Bundesliga, maar blijkbaar was hij daar enkel om te supporteren. Staat ook op geen enkele entry list van de Challengers volgende 4 weken. Mss dat hij terug begint op ITF niveau? Die entries heb ik nog niet bekeken.

Dan denk je ja, Zverev staet niet slecht te spelen, heel goede match tegen Sinner. Dan komt daar Carlitos en die speelt hem gewoon weg... Tegen Medvedev zullen de rally's wel wat langer zijn en zal de Spanjaard wat meer geduld moeten hebben.

Ik ga misschien iets vreemd zeggen, maar ik kan echt genieten van de allerbeste Medvedev. Ik weet dat zijn stijl niet de meest verfijnd is en wellicht niet de mooiste is om naar te kijken, maar hoe hij bepaalde ballen terughaalt vind ik echt bewonderenswaardig.

Ik ben blij dat hij de beste versie van zichzelf heeft teruggevonden, want na dat interview van anderhalf jaar(?) geleden had ik daar toch wat schrik voor.

Man dat publiek is ergerlijk vandaag. Die Sabalenka laat zich gewoon beinvloeden.

Edit: even bijsturen. Man man die Sabalenka kan niet tennissen. Ofwel te hard ofwel te wijd of ze kan niet smashen of niets waard aan het net *facepalm

Wel knap en slim gespeeld van Gauff. Netjes balletjes terugbrengen is al wat ze moest doen.

Laatst bewerkt:
Niet kunnen tennissen zou ik nu niet direct zeggen, alleen heeft ze nooit een back-up gameplan voor als haar ball-bashing even niet werkt. Dan gaat het in het kopje zitten en is het gedaan. Was ook op RG en Wimbledon al zo.
Absoluut geen fan van Gauff maar hoe die stond te verdedigen (soms met wat geluk dat wel), petje af daarvoor.

Fonseca heeft gewonnen bij de juniors, die draait ook een heel goed jaar, net 17 geworden en staat ook al 650 bij de seniors.

30 wordt moeilijk want hij wordt er geen jaartje jonger op. Je moet al naar plaats 40 gaan (Wawrinka) om een speler te vinden die ouder is dan Djoko. Maar dat record (25 GS) komt er nog wel aan.

Tja GOAT debat is zo goed als klaar he... .

Voor mij zal de speler met het meeste flair Federer blijven maar cijfers liegen niet... . Beste tennisser aller tijden is Novak Djokovic (voorlopig, Roger gaat binnen een jaar of twee nog wel is terugkomen en op zijn 50ste definitief afscheid nemen met ranking nummer 4 en wat extra grand slams maar goed dat weten alleen de insiders).

Tja GOAT debat is zo goed als klaar he... .
Uiteraard niet. Heeft wel met voorsprong het beste lichaam van de drie. Volgens mij heeft die éénmaal een langere blessure gehad na de operatie aan zijn elleboog, maar voor de rest kan ik mij weinig herinneren over gemiste grand slams of blessures voor/tijdens een toernooi. Na het uitvallen van Federer en Nadal wel nog maar weinig concurrentie voor zijn Grand Slams af te werken, op Alcaraz na komt de concurrentie niet in de buurt en ligt de weg wel open naar verdere GS-winsten.

Uiteraard niet. Heeft wel met voorsprong het beste lichaam van de drie. Volgens mij heeft die éénmaal een langere blessure gehad na de operatie aan zijn elleboog, maar voor de rest kan ik mij weinig herinneren over gemiste grand slams of blessures voor/tijdens een toernooi. Na het uitvallen van Federer en Nadal wel nog maar weinig concurrentie voor zijn Grand Slams af te werken, op Alcaraz na komt de concurrentie niet in de buurt en ligt de weg wel open naar verdere GS-winsten.
Ik zie eigenlijk geen enkel argument waarom hij niet de duidelijke goat zou zijn in uw betoog? :unsure:

Buiten het "gebrek aan concurrentie" nu misschien dan. Maar dat lijkt me evengoed een verdienste van hemzelf. Federer heeft er ook gepakt toen van Nadal en Djoko geen sprake was bv.

En nee ik ben niet de grootste Djokovic fan.

Duidelijke GOAT vind ik sowieso overdreven.

Die drie hebben bij wijze van spreken meer Grand Slams onder hun drieën verdeeld dan al de rest bij elkaar in de Open Era. Gaan we dan echt kijken wie van de drie er nu juist één of meer heeft gewonnen? Volgens mij gaat dit altijd een discussiepunt blijven, zelfs al bereikt Nole de kaap van 30. Je gaat dan altijd het argument hebben: "ja, maar Nadal en Fed speelden niet meer"

Er is wat mij betreft ook nog een verschil tussen de grootste aller tijden en de beste aller tijden. De GOAT hoeft niet per se intrinsiek de beste zijn en vice versa.

Terug
Bovenaan