Temptation Island 2026

Dit weekend de eerste paar afleveringen gezien.

Die Bunda ... Wat een figuur is me dat zeg? Daar krijg ik nu eens echt rillingen van. Die is effectief spuuglelijk, maar die denkt van haar eigen dat ze moeders mooiste. En dan quasi janken omdat Rey zei dat ze er ouder uitziet dan haar effectieve leeftijd :rofl::rofl::rofl:Is niet eens gelogen. Stukgaan.

Ook wel funny dat na enkele afleveringen opeens een verleider/verleidster in beeld/aan het woord kwam die we tot dan toe nog niet hadden gezien, like wie zijde gij opeens? :unsure:

Om die Burak heb ik toch ook al moeten lachen. Wa ne kerel. :laugh:

Kweet niet, grote concurrentie gekregen van Elias toch, de laatste paar afleveringen.

Begrijp niet zo goed waarom Rey eigenlijk meedoet, heeft tot dusver elke avond op zijn kamer doorgebracht.

Reshum vind ik ook wel een smerig spel spelen, in zoverre het hele Temptation gebeuren al geen smerig spel is natuurlijk.
Liegen en bedriegen om iemand's relatie te breken, brrr.

Die kerel op het vrouweiland was wel grappig, het ander eiland is een open bordeel en zij re-enacten High School Musical :rofl:

True, maar den Elias lijkt me minder manipulatief. Die Rey die haalt heel dat meisje haar leven over hoop, lijkt me ergens een stukje erger ofzo.

Ben overigens gelijktijdig ex on the beach seizoen 4 aan het zien met Elias en Bad Boy Brody. Oh boy, heerlijk dat marginaal drama.

Die Gabi bij Elias ook liegen straight to the face in ep 8... Hoe noemt ge zulke vrouw dan? Een (aandachts)hoer? Excuse my French, maar daar komt het op neer, alles in de verpakking van we doen het om die mannen hun ontrouw te bewijzen.

De shit is de fan aan't hitten. Straks komt Rey nog als beste boyfriend material uit het programma...

Snap het niet zo goed van die mannen. Temptation aan gaan wil toch niet zeggen dat je daar in uw boxershort gans de avond dient rond te lopen, dat je bodyshots moet doen, of slagroom moet likken van een dame? Ik zie niet in waarom je niet gewoon beetje kan drinken, dansen, en praten, zonder gelijk die slettenbak-praktijken.

Ze zijn echt wel voor de twee uitersten gegaan dit jaar, Rey gans de avond op zijn kamer of de andere boys gans de avond met een stijve lul aan't rondlopen.

Ik denk dat die Rey het oprecht niet verkeerd meent, maar dat hij gewoon heel heel heel erg simpel is en daardoor fout dingen aanpakt al dan niet onder invloed van "trends" op het internet (overdreven afschermen, vriendin thuis houden, moet enkel koken/strijken,...).
Maar in het laatste kampvuur zie je dat hij haar echt wel graag ziet en "tot inzichten komt" omdat hij wil dat ze gelukkiger is.

Ik denk dat die Rey het oprecht niet verkeerd meent, maar dat hij gewoon heel heel heel erg simpel is en daardoor fout dingen aanpakt al dan niet onder invloed van "trends" op het internet (overdreven afschermen, vriendin thuis houden, moet enkel koken/strijken,...).
Maar in het laatste kampvuur zie je dat hij haar echt wel graag ziet en "tot inzichten komt" omdat hij wil dat ze gelukkiger is.
gohja en het nodige knip en plakwerk erbij waarschijnlijk.
Die gast is gewoon totaal niet spraakvaardig, je ziet dat mooi in andere gesprekken ook dat hij geen spontaan gesprek kan voeren.

Ik had ook iets gezien van een man van de koppels, maar geen idee meer wie het was die vertelde dat hij hele andere beelden te zien gekregen heeft dan deze wat ze op tv toonden waardoor hij zo reageerde. En dat hij na alle uitzendingen ging tonen welke beelden hij te zien gekregen heeft.

Dusss Deborah krijgt beelden te zien dat haar 'vriend' vreemdgaat en haar reactie is zo koel en erna lekker feesten? En dan moeten we geloven dat die 2 echt een relatie hadden en niet gewoon gevraagd zijn met garantie op drama.

Dusss Deborah krijgt beelden te zien dat haar 'vriend' vreemdgaat en haar reactie is zo koel en erna lekker feesten? En dan moeten we geloven dat die 2 echt een relatie hadden en niet gewoon gevraagd zijn met garantie op drama.
Die Deborah wist wss al welk vlees ze in de kuip had maar wou het gewoon met eigen ogen eens zien om voor zichzelf uit te maken dat ze beter af is zonder.

Ik vind Deborah eigenlijk de meest respectabele persoon. Geeft op het eerste zicht misschien een goedkope trashy indruk, maar komt desondanks over als een intelligente vrouw met zelfrespect die weet we ze wil.

Goh ja, ik heb daar na een relatie van 4 jaar ook es 2 keer om gejankt en direct mijn leveno opgepikt.
Dat zegt imo ook niet veel.

Ik vind Deborah eigenlijk de meest respectabele persoon. Geeft op het eerste zicht misschien een goedkope trashy indruk, maar komt desondanks over als een intelligente vrouw met zelfrespect die weet we ze wil.
Aan de andere kant die Elias is wss al meer dan 5 jaar een vaste waarde bij ex on the beach en zulke programmas, als je intelligent bent en weet wat je wil, dan ga je om te beginnen al ver weg blijven van zulke marginalen.

Bij Deborah lijkt het mij toch vooral een soort van laatste kans, tegen beter weten in. En dat ze op voorhand mentaal al afstand had genomen.

Is 1 van de dames trouwens niet zwanger met haar partner? Ik dacht zelfs Deborah. Hoe dat te rijmen valt met alles, geen idee.

Edit: Oke, het zijn Naomi en Jay die samen een kind verwachten. En Burak en Nella hebben reeds een kind en hebben daarover gelogen tijdens de interviews omdat koppels met kinderen niet mee mogen doen... :crazy:

True, maar den Elias lijkt me minder manipulatief. Die Rey die haalt heel dat meisje haar leven over hoop, lijkt me ergens een stukje erger ofzo.

Ben overigens gelijktijdig ex on the beach seizoen 4 aan het zien met Elias en Bad Boy Brody. Oh boy, heerlijk dat marginaal drama.
Ik ben door uw comment ook eens aan dat vierde seizoen begonnen. Man man man, wat een bende idioten, maar ze vermaken wel.

En Burak en Nella hebben reeds een kind en hebben daarover gelogen tijdens de interviews omdat koppels met kinderen niet mee mogen doen... :crazy:

Wel straf. Eén of ander roddelkanaal op Instagram heeft dat 'ontdekt' omdat het tot aan het begin van het programma gewoon op hun Instagram zichtbaar was. Dan heeft het productieteam toch niet echt een backgroundcheck gedaan zou ik denken?

Die ziet er 42 uit op haar 27, heeft daar de zotste bouletten laten monteren die er uit zien als een tang op een varken. Doet wetens en willens mee aan TI met vermoedelijk iemand waar ze totaal niet mee samen is, of ze is wetens en willens samen met iemand die op tv dagdagelijks haar principes aan zijn gat veegt en het is allemaal oké.

Alle, het is een perfect logisch plannetje om de lege doos te gaan spelen voor wat tijdelijke fame en er zo munt uit te slaan. Maar niets wat die heeft gedaan of gezegd op tv getuigt van een bovengemiddelde intelligentie, laat staan een goede portie zelfrespect. Hooguit toont ze bereidwilligheid om wat onnozel te doen of tv voor social media volgers.

Ik vind die Naomi een ontzettend irritante uitstraling hebben. Hoe die naar Nella keek omdat Burak naar wat blote madammen keek, terwijl Jay elke seconde van de dag zich nauwelijks kan bedwingen om zijne jef boven te halen.

Soit, ik mis het oprechte naïeve koppeltje dat zich laat meeslepen door het programma. Nu zijn het drie koppels die social media money nodig hebben om hun werklozenstatuut staande te houden en een zigeuner met zijn gijzelaar.

De sfeer op het vrouweneiland wordt ook constant bedreigd door Morena die werkelijk elk moment op het puntje staat van een complete zenuwinzinking. Elk feestje eindigt daar in groepstherapie en als er dan toch gefeest wordt is die mentaal gehandicapte Chiaro met zijn debiel lachje en afschuwelijke grappen aan het trachten de show te stelen.

Ik kan het nog ergens plaatsen dat ge slecht kunt schrijven, maar die kandidaten kunnen zelfs niet fatsoenlijk praten.

Terug
Bovenaan