De laatste afleveringen is het spel helemaal verwaterd eigenlijk, heel cringe en belachelijk.
Maar het laatste kampvuur was wel leuk. Vooral die Noa Lang wannabe gangster was lekker lachen. "Ik heb 200,000 volgers man ik ga deze show exposen. puta's, lijers, kanker" en shirtje uit en rondlopen.
Triestig om te zeggen maar uiteindelijk is Rey niet eens top-2 van slechtste partners in dit programma, ondanks zijn oerconservatieve, sexistische, en bezitterige houding naar zijn Morenaatje toe.
Ook wel heerlijk hilarisch hoe die dame met de dikke reet die zogezegd elke man kon krijgen als ze wil, letterlijk geen enkele rol van betekenis gespeeld heeft. Geen enkele keer uitgenodigd op date, geen enkele klik met een van de mannen, als ze op dag 1 niet die rel had met Rey omdat hij vond dat ze er 40 uit ziet, zou je gewoon niet gemerkt hebben dat ze meedeed.
Wel benieuwd naar de reunie volgende week. Hoe Naomi Jay vergeven heeft ondanks zijn houding en gedrag ("maar je ziet toch niks??? Er is toch geen beeld dat ik gezoend heb???"), en hoe het met Burak en Nella is afgelopen. En of Deborah nu uiteindelijk de Patrick heeft mogen ontmoeten?